eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilubelskie - atrakcyjne warunki kredytowe, w tym karta kredytowa - do końca m-ca! › Re: lubelskie - atrakcyjne warunki kredytowe, w tym karta kredytowa - do końca m-ca!
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lubelskie - atrakcyjne warunki kredytowe, w tym karta kredytowa - do
    końca m-ca!
    Date: Wed, 20 Sep 2006 23:55:10 +0200

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > opłat) przyniesie Państwu zysk w kwocie około 5,30 zł

    > Kupisz sobie dwa piwa...
    > ... akurat po jednym na miesiac...

    Pod warunkiem że masz ze sobą butelki na wymianę ....

    A swoją drogą, to ktoś zgłosił raiffeisenowi że któryś z jego pracowników
    wykazał tak spamerską inicjatywę marketingową?. No bo nie sądzę żeby był to
    sposób dotarcia do klienta popierany przez centralę?

    Mi się nie chce, ale jeżeli nikt, to obowiązek, tego ....

    p. m.