  • 1. Data: 2006-09-20 10:05:07
    Temat: Wirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.
    Od: Irek Mosz <i...@C...deltatrans.pl>

    Witam!
    Czy jest w Polsce bank, który oferuje "wirtualne karty kredytowe"?
    Mam na mysli kartę, którą można by dokonywać TYLKO płatności
    elektronicznych (np. w sklepach internetowych). Miałaby ona swój numer
    i "zasilałoby" się ją środkami przed planowaną transakcją.
    Czy takie "zwierzę" :-) istnieje na świecie?

    Irek Mosz: http://serduszko.prv.pl

  • 2. Data: 2006-09-20 10:08:43
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Irek Mosz" <i...@C...deltatrans.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i "zasilałoby" się ją środkami przed planowaną transakcją.
    > Czy takie "zwierzę" :-) istnieje na świecie?

    Są takowe na rynku (ale to nie sa karty kredytowe, ponieważ nie pozwalają na
    zaciąganie kredytu)
    naprzykład ekarta Mbanku
    Arek

  • 3. Data: 2006-09-20 12:31:24
    Od: "MM" <m...@o...eu>

> [...]
    > i "zasilałoby" się ją środkami przed planowaną transakcją.
    > Czy takie "zwierzę" :-) istnieje na świecie?

    Owszem. Nie tylko na świecie, w Polsce też. :)
    Przejrzyj strony: mBanku, Multibanku, Invest Banku i PKO BP.

    MM

  • 4. Data: 2006-09-21 11:30:43
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Irek Mosz pisze:

    > Witam!
    > Czy jest w Polsce bank, który oferuje "wirtualne karty kredytowe"?

    Precyzując - sposób rozliczenia środków na karcie klienta z bankiem nie ma
    znaczenia (czy karta jest debetowa, czy kredytowa) - ważne są transakcje
    IO/MO/TO które dana karta ma zablokowane lub nie (decyduje o tym bank jako
    wystawca karty).

> [...]
    > i "zasilałoby" się ją środkami przed planowaną transakcją.
    > Czy takie "zwierzę" :-) istnieje na świecie?

    Istnieje. Przykładowo zerknij na eKARTĘ z mBanku, netk@rtę z Multibanku,
    Kartę VISA przedpłaconą z ING, Allekartę z BZWBK itd...

    Istnieją też karty płatnicze - zwykłe debetówki do rachunku które mają
    operacje IO/MO/TO odblokowane - jak np. VE Inteligo. Wg mnie takie
    rozwiązanie jest lepsze - produkt jest bardziej elastyczny (taką kartą
    zapłacisz za towary w sklepie, zapłacisz w Internecie, wyciągniesz kasę z
    bankomatu).

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-09-21 13:19:15
    Od: Pawel <p...@a...pl>

> [...]
    > rozwiązanie jest lepsze - produkt jest bardziej elastyczny (taką kartą
    > zapłacisz za towary w sklepie, zapłacisz w Internecie, wyciągniesz kasę

    Szukam właśnie sposobu na tanie płacenie kartą kredytową (której nie
    mam) wątek o tym gdzieś wyżej lub niżej.

    No więc tu mam prawie odpowiedź... MBank - kazdy tutaj wymienil go na
    pierwszym miejscu ...
    Sprawdzilem: nie ma oplat za prowadzenie, nie ma obowiązku wpłacania
    stałego na konto, nie ma limitów, przelewy 0,5 zlotego ....

    Gdzie jest haczyk ? Czy to naprawde jeden z "najkorzystniejszych"
    ebanków? Jakies minusy ?

    Pawel

  • 6. Data: 2006-09-21 13:51:53
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Pawel" <p...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > stałego na konto, nie ma limitów, przelewy 0,5 zlotego ....
    >
    > Gdzie jest haczyk ? Czy to naprawde jeden z "najkorzystniejszych" ebanków?

    Podejscie do klienta.

  • 7. Data: 2006-09-21 18:48:23
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Marek Ciszewski napisał(a):
    > Podejscie do klienta.

    Tak, tylko to podejscie do klienta to ci sie ujawni jak bedziesz chcial
    od nich kredyt hipoteczny albo sie poklocic na mLinii. Normalnie nie
    widzisz / slyszysz banku tylko klikasz w swoj interfejs www.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 8. Data: 2006-09-21 22:20:51
    Od: Adam <d...@t...pl>

> [...]
    > stałego na konto, nie ma limitów, przelewy 0,5 zlotego ....
    >
    > Gdzie jest haczyk ? Czy to naprawde jeden z "najkorzystniejszych"

    Dokladnie, dodaj jeszcze do tego darmowa debetowke VE i jednorazowe hasla
    smsowe (jak ktos woli moze miec standardowo z listy papierkowej), darmowe
    bankomaty euronetu i bzwbk, no i rachunek maklerski zintegrowany z kontem
    jesli cos takiego Ci potrzeba

    Minusem jest to, ze jak probujesz zalatwic cos co nie jest standardowa
    usluga to praktycznie nie masz szans. No i bardzo zle opinie o kredytach
    hipotecznych tam branych - ale to wiem tylko z czytania grupy, sam bralem
    gdzie indziej. No i podstawowy minus dla mnie to brak mozliwosci
    eksportowania historii rachunku do pdf, excela etc.

    Adam

  • 9. Data: 2006-09-22 06:55:54
    Od: Pawel <p...@a...pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:
> [...]
    > rozwiązanie jest lepsze - produkt jest bardziej elastyczny (taką kartą
    > zapłacisz za towary w sklepie, zapłacisz w Internecie, wyciągniesz kasę

    Taką możliwość tanią (chyba) jeszcze znalazłem:

    Pomarańczowa karta kredytowa VISA - ING Bank Śląski

    25 złotych na rok

    Czy to są wszystkie opłaty ?
    Założenie jest takie że wszsytkie operacje jakie dokanm bedą
    bazgotówkowe. Spłata zadłużenia w terminie.
    Znowu szukam haczyków .... jest jakiś?

    Link do oferty:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

    (sorry ze tu pytam ale nie chce z takimi pytaniami mnożyć wątków)

    awel

  • 10. Data: 2006-09-22 09:18:10
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Pawel pisze:

    > Taką możliwość tanią (chyba) jeszcze znalazłem:
    > Pomarańczowa karta kredytowa VISA - ING Bank Śląski

    Musisz na początek dokładnie sprecyzować czy potrzebujesz produktu stricte
    kredytowego czy zadwolisz się zwykłą VE (lub wirtualną) z odblokowanymi
    transakcjami IO/MO/TO - z tego co wyczytałem potrzebujesz narzędzia do
    płacenia w Internecie.

    > 25 złotych na rok
    > Czy to są wszystkie opłaty ?

    Niestety nie korzystam z tej karty i nie napiszę Ci, czy są jakieś "ukryte"
    opłaty ponad te wykazane z Twoim odnośniku poniżej.

    > Założenie jest takie że wszsytkie operacje jakie dokanm bedą bazgotówkowe.

    Ale z fizycznym udziałem karty czy nie? Dokładnie chodzi mi o to, czy
    będziesz wykorzystywał kartę *tylko* do płatności w Internecie czy też do
    zakupów w punktach wyposażonych w terminal? To ważne pytanie - jeśli
    zdeklarowałeś, że dokonane operacje przez Ciebie będą bezgotówkowe to IMO
    karta VISA przedpłacona z ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520 nie
    byłbaby złym pomysłem.

    > Spłata zadłużenia w terminie.

    Jesteś pewien, że potrzebujesz karty kredytowej? Bo jak już wspomniałem są
    inne produkty którymi zapłacisz w Internecie.

    > Znowu szukam haczyków .... jest jakiś?
    > Link do oferty:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

    Porównaj kilka kart i zdecyduj która dla Ciebie będzie korzystniejsza. W
    wiadomości news:45127835$1@news.home.net.pl podałem też kilka przykładów nad
    którymi IMHO warto się zastanowić.

    > (sorry ze tu pytam ale nie chce z takimi pytaniami mnożyć wątków)

    I dobrze ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka