  • 1. Data: 2006-09-20 19:49:08
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w Lukas
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Mamy już wybrany lokal i kilka potencjalnych banków, gdzie złożymy wniosek o
    kredyt. Ma to być 130 tys. na 15 lat. Jednym jest Lukas. W terorii mają
    niezłe warunki, ale zaskoczyli mnie, że nie pokażą wzoru umowy kredytowej -
    czyli podisujesz prawie w ciemno. Pytanie czy ktoś korzystał może z kredytu
    mieszkaniowego w tym banku i jakie wrażenia ? Czy mają jakieś chaczyki ?
    Tak w ogóle to na liście banków mamy jeszcze PEKAO SA, NORDEA i BPH. Może
    jakieś uwagi o tych bankach ? Widziałem wiele niemiłych opini o mBanku, ale
    nie za bardzo o tych z naszej listy.
    Z góry dzięki za pomoc.
    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2006-09-20 20:26:56
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w Lukas
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jak to, przeciez nie podpisujesz w ciemno, przeciez ci cos daja do
    podpisania w trakcie zawierania umowy wiec przeczytasz i nie podpiszesz.

    --
    emaile z innych domen
    niz pl. - ignorowane.

  • 3. Data: 2006-09-20 22:36:49
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "Jacek23" <j...@p...pl> napisał(a):
    > Jak to, przeciez nie podpisujesz w ciemno, przeciez ci cos daja do
    > podpisania w trakcie zawierania umowy wiec przeczytasz i nie podpiszesz.

    No właśnie, przecież umowę zawsze można nie podpisać. W dzisiejszych
    czasach jak coś Ci nie będzie pasowało, to sobie za jakiś czas możesz
    zmienić kredyt hipoteczny i przenieść się do innego banku. Najważniejsza to
    jest umowa z deweloperem, bo tu mogą być większe kruczki, niż w tej
    bankowej. A tak poza tym, to moja siostra ma kredyt hipoteczny w Lukasie i
    bardzo sobie chwali, bo było szybko i bez problemów.

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2006-09-21 05:09:30
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Jacek23 wrote:

    > Jak to, przeciez nie podpisujesz w ciemno, przeciez ci cos daja do
    > podpisania w trakcie zawierania umowy wiec przeczytasz i nie podpiszesz.

    Tak tylko jak sa wątpliwości to lepiej skorzystać z porady fachowców
    (prawnika), ale racja zawsze można się wstrzymać w razie wątpliwości.
    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 5. Data: 2006-09-21 05:11:25
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Dzięki, to się liczy, że nie przeciągają i nie robią problemów.

    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 6. Data: 2006-09-21 09:13:38
    Od: "Grysik" <g...@g...com>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > jakieś uwagi o tych bankach ? Widziałem wiele niemiłych opini o mBanku, ale

    Ja problemów większych nie miałem. Brałem kredyt na przełomie
    czerwca lipca czyli wtedy kiedy był nawał wniosków kredytowych chyba
    na wszystkie banki. Uporali się w miesiąc. Ogólną umowę kredytową
    dostałem wcześniej i mogłem się z nią zapoznać. jak na razie nie
    mogę złego słowa powiedzieć.