  • 11. Data: 2013-04-03 12:29:32
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Gałka wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem.
    > Coś mi się kojarzy, że nie tak dawno jacyś posłowie/posłanki robili
    > matury. Procent bez matury nie może być tak mały skoro nawet tych
    > kilkuset reprezentantów narodu nie dało się wybrać co najmniej z
    > maturami. P.G.

    Pierwsze słyszę, żeby w narodzie brak/posiadanie matury kiedykolwiek
    determinował wybór kandydata... co najwyzej po wyborach jak ktoś chce zasiać
    trochę zamętu to ujawni rzeczony fakt w złym świetle i mamy ładną potrawkę
    dla mediów...

  • 12. Data: 2013-04-03 12:42:52
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-03 11:25, Tomasz Chmielewski pisze:

    > No i - gdzie jest krzyz!

    Przyczepiło się Towarzystwo matur :-)

    A próba wprowadzenia w błąd, usiłowanie wyzyskania błędu, nie precyzyjne
    poinformowanie klienta???
    Tak tak! Jest taki paragraf i można go używać.
    Już nikt nie zwraca na takie szczegóły uwagi? Wstyd!!! :-)

    Normalnie pobieraczek Tfuuu!!!

    PS. Sorry to grupa o bankach. Nie można przecież od instytucji zaufania
    publicznego wymagać... W zasadzie to nie wiem czy czegokolwiek można
    wymagać bo kolejne granice złodziejstwa ciągle są przekraczane.

  • 13. Data: 2013-04-03 13:03:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Wed, 03 Apr 2013 12:42:52 +0200
    z <z...@u...pl> wrote:

> [...]
    > zaufania publicznego wymagać... W zasadzie to nie wiem czy
    > czegokolwiek można wymagać bo kolejne granice złodziejstwa ciągle są

    Otoz to. Skoro instytucji zaufania publicznego wprowadzaja w blad i nie
    mozna im zaufac, to komu mozna?

    A porownanie z pobieraczkiem jak najbardziej trafione!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 14. Data: 2013-04-03 14:35:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > A próba wprowadzenia w błąd, usiłowanie wyzyskania błędu, nie precyzyjne
    > poinformowanie klienta???

    Pytanie (moim zdaniem) nie dotyczyło ofert, które próbują coś ukryć tylko
    ofert, które wykładają kawa na ławę precyzyjne informacje o % w każdym
    kolejnym miesiącu trwania lokaty (a że w reklamie podają % ostatniego
    miesiąca to..... tak jak w sklepie obniżka do 50% i pewnie jakiś jeden
    absolutnie nie chodliwy produkt ma te 50%).
    I chodziło o to czy taka oferta jest do analfabetów (rozumiem, że w sensie
    arytmetycznym) i jak wielu ich jest.

    > Tak tak! Jest taki paragraf i można go używać.

    Jak w ofarcie wszystko jest napisane jasno i jednoznacznie i nie małymi
    literami to jaki paragraf ?
    P.G.

  • 15. Data: 2013-04-03 15:33:24
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > poinformowanie klienta???
    > Tak tak! Jest taki paragraf i można go używać.
    > Już nikt nie zwraca na takie szczegóły uwagi? Wstyd!!! :-)

    Jestes kolejnym z "matura"?

  • 16. Data: 2013-04-03 15:35:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Akarm" <A...@w...pl> wrote in message news:515BEF8E.2090706@wp.pl...

    > Taki system szkolnictwa. Widać nadal aktualne "nie matura lecz chęć
    > szczera...". Wielkie oburzenie wywołuje obowiązkowa matura z matematyki.
    > Ręce opadają, skoro nawet ludzie po studiach nie mają pojęcia o języku
    > ojczystym (czyli kupili dyplomy). Sztandarowy przykład nieuctwa: banki
    > oferują *produkty*.

    To prawda, system szkolnictwa w Polsce lezy, co widac po "maturzystach" i
    osobach z niby "wyzszym" wyksztalceniem jak w wborach glosuja na PO i
    PiS:))) a potem narzekaja, ze jest zle:) a ponoc zielona wyspa.

  • 17. Data: 2013-04-03 18:01:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-03 14:35, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > sensie arytmetycznym) i jak wielu ich jest.

    > Jak w ofarcie wszystko jest napisane jasno i jednoznacznie i nie małymi

    Np. taki fajny tekst: "oprocentowanie kredytu już od 10%, czas
    kredytowania już od 1 roku" ;-)

    Napisz czym to wszystko różni się od pobieraczka?
    Jest celowe działanie, jest wprowadzenie w błąd lub działanie w celu
    wyzyskania błędu, jest nie dość dokładne poinformowanie.

    Tak wszyscy tak robią ale pobieraczek zabuli. A inni? Inni mają dobry
    lobbing, niby nadzór instytucji kontrolujących, działają na mniejszą
    skalę i nie robią tyle szumu (są sprytniejsi).

    Ale merytorycznie. Czym się różnią od pobieraqczka?

    PS. Tak wiem... Te potencjalne kary i tak są już wkalkulowane w biznes.
    Mimo wszystko się opłaci.
    Tylko jak młodzi ambitni ojcowie marketingowcy wytłumaczą swoim dzieciom
    że oszukiwać i kraść to nie jest BEEE? Jak im spojrzą w oczy :-)

    PS. 2. W święta mogłem sobie posłuchać co się wyprawia na wsiach i w
    małych miejscowościach. Jak różne instytucje okradają starszych mniej
    kumatych ludzi (może inaczej: kumatych ale nie potrafiących sobie
    wyobrazić że można tak bezczelnie w żywe oczy łgać)
    Parabankom i o zgrozo bankom też się dostało.
    Takie życie, czasy, kapitalizm, normalka?
    NIE to nie jest normalne. To jest wynaturzenie i trzeba wszędzie gdzie
    można to potępiać, pokazywać palcem i KARAĆ!!!

  • 18. Data: 2013-04-03 18:07:54
    Od: z <z...@u...pl>

    PS.3. nc+ kolejna "elytarna, poważna" firma do koszyka.
    Jak macie wykupione abonamenty w n lub c+ to trzymajcie się za kieszenie
    bo pobieraczek przy tym to pikuś :-)

  • 19. Data: 2013-04-03 18:48:50
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

> [...]

    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    > Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu

    Najwidoczniej jest sporo klientów na takie oferty.

  • 20. Data: 2013-04-03 18:56:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Np. taki fajny tekst: "oprocentowanie kredytu już od 10%, czas
    > kredytowania już od 1 roku" ;-)
    >
    > Napisz czym to wszystko różni się od pobieraczka?

    Nie wiem co to było z tym pobieraczkiem, tylko coś mi się o uszy obiło (nie
    wiem też co jest z tym n i c+).

    > Jest celowe działanie, jest wprowadzenie w błąd lub działanie w celu
    > wyzyskania błędu, jest nie dość dokładne poinformowanie.

    Aby rozważać celowe wprowadzenie w błąd trzeba by skupić się na jakiejś
    konkretnej jednej ofercie a tu chodziło o to do jakich klientów adresowane
    są lokaty progresywne oferowane przez wiele banków.
    P.G.