  • 1. Data: 2013-04-02 18:11:17
    Temat: Gdzie Konto Oszczednosciowe?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    ING na OKO 1,5% od dzis
    BGZ Optima tez marnie
    Gdzie trzymac drobne na podobnych warunkach
    W Meritum 5% ale tylko jedna darmowa wyplata w miesiacu co dyskwalifikuje
    oferte.

  • 2. Data: 2013-04-02 18:19:17
    Temat: Re: Gdzie Konto Oszczednosciowe?
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 02.04.2013 o 18:11 kowtow <k...@p...onet.pl> pisze:

    > W Meritum 5% ale tylko jedna darmowa wyplata w miesiacu co dyskwalifikuje
    > oferte.

    to załóż 5 kont, będziesz mieć 5 darmowych wypłat.

    [sas]

  • 3. Data: 2013-04-02 18:56:14
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > W Meritum 5% ale tylko jedna darmowa wyplata w miesiacu co dyskwalifikuje
    > oferte.

    to załóż 5 kont, będziesz mieć 5 darmowych wypłat.

    Tak wiem ale to juz nie to samo trzeba sie pilnowac no i z tego co widze to
    juz 4,7 a nie 5

  • 4. Data: 2013-04-04 19:31:14
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    kowtow wrote:

    > to załóż 5 kont, będziesz mieć 5 darmowych wypłat.
    > Tak wiem ale to juz nie to samo trzeba sie pilnowac no i z tego co widze
    > to juz 4,7 a nie 5

    4.7% tylko do bodajze 22IV.
    W Idea Banku 4%, tez 1 wyplata
    W Optimie i Aliorku bida: 3.6%

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-04-04 19:43:43
    Od: Dan <m...@g...pl>

    W dniu 2013-04-04 19:31, ls pisze:

    > 4.7% tylko do bodajze 22IV.
    > W Idea Banku 4%, tez 1 wyplata
    > W Optimie i Aliorku bida: 3.6%

    W BPH dla Posiadaczy Kapitalnego Konta: 3,65% w skali roku,
    dla Posiadaczy Maksymalnego Konta:
    - 4,15% w skali roku dla salda rachunku do 50 000 zł włącznie,
    - 3,65% w skali roku dla salda rachunku powyżej 50 000 zł.
    dwie wypłaty w miesiącu
    Pozdrawiam Dan

  • 6. Data: 2013-04-05 13:25:20
    Od: "Criss" <j...@t...pl>

    W Eurobanku 3,5% i dowolna liczba wypłat
    Pzdr

  • 7. Data: 2013-04-05 13:34:58
    Od: W <w...@w...pl>

    kowtow wystukał, co następuje:

    > W Meritum 5% ale tylko jedna darmowa wyplata w miesiacu co dyskwalifikuje
    > oferte.

    Hm... tak sobie myślę - dlaczego dyskwalifikuje? W połączeniu z KK to chyba
    względnie idealne rozwiązanie? Cały miesiąc robisz zakupy 'za pieniądze
    banku', raz w miesiącu przelewasz kwotę do spłaty na rachunek KK - wsio? :)

  • 8. Data: 2013-04-05 13:36:46
    Od: W <w...@w...pl>

    W wystukał, co następuje:

> [...]
    > chyba względnie idealne rozwiązanie? Cały miesiąc robisz zakupy 'za
    > pieniądze banku', raz w miesiącu przelewasz kwotę do spłaty na rachunek

    Hm, mógłby ktoś podać sznurek do oferty meritum? Bo po zmianach w Optimie
    oferta mnie zaciekawiła, ale byłem nie na bieżąco a teraz nie widzie :(

  • 9. Data: 2013-04-05 17:32:06
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Hm, mógłby ktoś podać sznurek do oferty meritum? Bo po zmianach w Optimie
    > oferta mnie zaciekawiła, ale byłem nie na bieżąco a teraz nie widzie :(

    Bardzo chetnie Ciebie polece jak chcesz konto zalozyc dostane 70 zl i moge
    sie z tobo jakos podzielic
    Pisz na priv i wytnij nospam z adresu