  • 21. Data: 2013-04-03 20:21:52
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Piotr Galka" ...

    > Czy zdanie wspólczesnej matury oznacza rozumienie % ?

    Moj syn w 2-giej kl. szkoly powdstawowej przerabia zadania z %.
    A do matury troszke mu zostalo...

    --
    T.F.

  • 22. Data: 2013-04-03 20:38:34
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-03 18:56, Piotr Gałka pisze:
    > Aby rozważać celowe wprowadzenie w błąd trzeba by skupić się na jakiejś
    > konkretnej jednej ofercie a tu chodziło o to do jakich klientów
    > adresowane są lokaty progresywne oferowane przez wiele banków.
    > P.G.

    Te oferty są dokładnie policzone, poprzedzone stosownymi badaniami
    psychologicznymi i rozeznaniem na co w danej chwili można sobie
    pozwolić, jakie kary dostać i co może opinia społeczna na to. :-)
    Nie ma mowy o rzetelności, uczciwości, przestrzeganiu przepisów prawa.
    Generalizuję. Wiem że w pamięci zostają na dłużej te złe doświadczenia,
    ale skala tego nawału kłamstwa jest już przerażająca. Wszyscy naokoło
    chcą mnie _podstępnie_ okraść. Nie zrobić ze mną biznesu dla obopólnej
    korzyści.
    A tu UWAGA! Mamy do czynienia z instytucją zaufania... :-)

    Sam przy wyborze lokaty musiałem się nieźle wczytać w warunki
    progresywnej żeby pojąć po kiego grzyba taki galimatias.
    Doszedłem do wniosku że chodziło tylko i wyłącznie o pochwalenie się
    tymi 5% i zamącenie klientowi w głowie. I tak wychodzi wsio ryba.

  • 23. Data: 2013-04-04 03:59:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?

    [to jasne -- od przygłupów są kierowane do przygłupów]

    Szanowny Panie, pragnę zauważyć, że takie lokaty są bardzo
    korzystne, gdyż uczą systematycznego i konsekwentnego
    oszczędzania, które jest nagradzane wysokim oprocentowaniem.

    Specjalista od [debilnych] lokat,
    Imię Nazwisko

    [brak świeżych wiśni -- siostry zajęły się pierdoleniem głupot]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-04-04 09:38:05
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Sam przy wyborze lokaty musiałem się nieźle wczytać w warunki
    > progresywnej żeby pojąć po kiego grzyba taki galimatias.

    Jest metoda szacunkowa - jak przez 20 sekund nie rozumiesz, ile wyjdzie, to
    najczęściej oznacza, że w ogóle nie warto liczyc.

    > Doszedłem do wniosku że chodziło tylko i wyłącznie o pochwalenie się
    > tymi 5% i zamącenie klientowi w głowie. I tak wychodzi wsio ryba.

    Do tego chyba odwolanie sie do intuicji klienta, ze za cierpliwosc jest nagroda.
    Mial ktos z was kiedykolwiek lokate progresywna? ja nie.

  • 25. Data: 2013-04-04 10:09:22
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-04 09:38, Glaukon pisze:
    > Do tego chyba odwolanie sie do intuicji klienta, ze za cierpliwosc jest nagroda.
    > Mial ktos z was kiedykolwiek lokate progresywna? ja nie.

    Nagroda? Stracony czas na przestudiowanie 7 rodzajów lokat a każda tak
    samo g... Zróżnicowana oferta? Żałość :-)
    Jak można w ten sposób kształtować dobre relacje ze stałym wieloletnim
    klientem? Jak dbać o wizerunek firmy?
    Przez wku... klienta?
    Jak pokręcone trzeba mieć zwoje żeby tak rozumować ;-)

  • 26. Data: 2013-04-04 10:59:04
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Nagroda? Stracony czas na przestudiowanie 7 rodzajów lokat a każda tak
    > samo g... Zróżnicowana oferta? Żałość :-)

    Przeciez pisze, ze chodzi tylko o intuicje. Klient, ktory zechce intuicje sprawdzic i
    przeliczyc, lokaty progresywnej nie wezmie.

    > Jak można w ten sposób kształtować dobre relacje ze stałym wieloletnim
    > klientem? Jak dbać o wizerunek firmy?
    >
    > Przez wku... klienta?
    >
    > Jak pokręcone trzeba mieć zwoje żeby tak rozumować ;-)

    Pewnie bankowcy wizerunek rozumieja jako atrakcyjny procent podkreslony w reklamie
    lokaty progresywnej, a nie dlugotrwale relacje z klientem. Zreszta obrazonego klienta
    deponujacego srodki mozna w kazdej chwili odzyskac, po prostu oferujac w koncu dobra
    lokate, gdy juz bank nie bedzie mial innego wyjscia :)

  • 27. Data: 2013-04-04 19:38:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Pierwsze słyszę, żeby w narodzie brak/posiadanie matury kiedykolwiek
    > determinował wybór kandydata... co najwyzej po wyborach jak ktoś chce
    > zasiać
    > trochę zamętu to ujawni rzeczony fakt w złym świetle i mamy ładną potrawkę
    > dla mediów...

    Im większy głąb, tym większą szansę ma na zwycięstwo w wyborach. Zaczęło się
    to od pewnego elektryka dwadzieścia parę lat temu.

    Pzdr.

  • 28. Data: 2013-04-04 20:35:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "T.F." <t...@U...wp.pl> writes:

    > Moj syn w 2-giej kl. szkoly powdstawowej przerabia zadania z %.

    W obecnym polskim programie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2013-04-05 09:29:50
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" ...

    > W obecnym polskim programie?

    W 'programie' - domowe zabawy z matematyka.

    --
    T.F.

  • 30. Data: 2013-04-05 12:48:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 10:08:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    >
    > Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu
    >
    > bankach?

    I z reguły nie wygladaja one najgorzej w porównaniu z innymi rocznymi lokatami w
    danym banku.
    Zaryzykowałbym stwierdzenie że progreesywne sa dośc atrakcyjne w porównaniu z innymi
    lokatami rocznymi w danym banku. Nie kazdy ma czas i ochote sledzic zmiany, zakładac
    promocyjne lokaty "dla nowych srodków" z promocyjnym oprocentowaniem przez 3 mce itp.
    Sporo ludzi chce założyc lokate roczną i mieć przez rok spokój. I z reuły progresywne
    nie wychodza wtedy najgorzej

    > Chodzi mi o usilowanie wcisniecia tego typu lokat i zrobienia wrazenia,
    >
    > ze oprocentowanie wyniesie rzeczywiscie te 7% (czy ile tam oferuja inne
    >
    > banki na tzw. "lokatach progresywnych" - piekna nazwa przy okazji...).
    Myślę że trochę przesadzasz. W wiekszości znanych mi przypadków zarówno na plakatach
    jak i w cenniku było podane średnioroczne oprocentowanie.