  • 1. Data: 2013-04-03 10:08:55
    Temat: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Co jakis czas na stronach bankow widze tzw. "lokaty progresywne", gdzie
    oczy przyciaga obrazek z wielkimi procentami.

    Np. taki mBank - "lokata progresywna - do 7%!" - chwala sie.

    Przy czym rozpisek miesiecy, w pierwszym miesiacu - 1%, itd. do
    dwunastego miesiaca, gdzie oprocentowanie rzeczywiscie siega 7%. Lecz
    summa summarum - oprocentowanie w skali roku wyniesie zawrotne 2.9%.

    Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu
    bankach?

    Nie chodzi mi oczywiscie o niskie oprocentowanie, bo to juz jest
    kwestia tego, jak bardzo bank potrzebuje swiezej gotowki.

    Chodzi mi o usilowanie wcisniecia tego typu lokat i zrobienia wrazenia,
    ze oprocentowanie wyniesie rzeczywiscie te 7% (czy ile tam oferuja inne
    banki na tzw. "lokatach progresywnych" - piekna nazwa przy okazji...).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2013-04-03 10:14:00
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
> [...]
    > summa summarum - oprocentowanie w skali roku wyniesie zawrotne 2.9%.
    >
    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?

    Do maturzystow Giertycha ;P
    zas dodatkowym wabikiem jest to ze mozna zerwac bez utraty odsetek ;)

  • 3. Data: 2013-04-03 10:16:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> writes:

    [....]
    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    > Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu
    > bankach?

    Tak.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2013-04-03 10:25:27
    Od: m <m...@g...com>

    On 03.04.2013 10:16, Kamil Jońca wrote:
    > Tomasz Chmielewski<t...@n...wpkg.org> writes:
    >
    > [....]
    >
    > Tak.

    Nie tylko analfabeci dają się nabrać na marketingowe sztuczki.

    p. m.

  • 5. Data: 2013-04-03 10:34:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m <m...@g...com> writes:

    > Nie tylko analfabeci dają się nabrać na marketingowe sztuczki.
    >
    > p. m.

    Też w sumier racja :)
    KJ
    Nietzsche is pietzsche, but Schiller is killer, and Goethe is moethe.

  • 6. Data: 2013-04-03 10:59:58
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 10:08, Tomasz Chmielewski pisze:

    > do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    > Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu
    > bankach?

    Taki system szkolnictwa. Widać nadal aktualne "nie matura lecz chęć
    szczera...". Wielkie oburzenie wywołuje obowiązkowa matura z matematyki.
    Ręce opadają, skoro nawet ludzie po studiach nie mają pojęcia o języku
    ojczystym (czyli kupili dyplomy). Sztandarowy przykład nieuctwa: banki
    oferują *produkty*.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2013-04-03 11:09:33
    Od: "Piotr Galka" <p...@c...pl>

> [...]
    >

    > Przepraszam, do koga sa skierowane tego typu oferty? Do analfabetow?
    > Naprawde tylu ich jest, skoro takie oferty mozna spotkac w wielu

    Jaki procent spoleczenstwa nie ma matury?
    Czy zdanie wspólczesnej matury oznacza rozumienie % ?
    P.G.

  • 8. Data: 2013-04-03 11:12:21
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Galka wystukał, co następuje:

    > Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w
    > wiadomosci news:20130403170855.7ab7c18b@nospam.wpkg.org...

    > Jaki procent spoleczenstwa nie ma matury?

    Aktualnie chyba niewielki...

    > Czy zdanie wspólczesnej matury oznacza rozumienie % ?

    Niekoniecznie. Bardzo niekoniecznie...

  • 9. Data: 2013-04-03 11:25:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Aktualnie chyba niewielki...

    Czy ja wiem.
    Coś mi się kojarzy, że nie tak dawno jacyś posłowie/posłanki robili matury.
    Procent bez matury nie może być tak mały skoro nawet tych kilkuset
    reprezentantów narodu nie dało się wybrać co najmniej z maturami.
    P.G.

  • 10. Data: 2013-04-03 11:25:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Wed, 3 Apr 2013 11:09:33 +0200
    "Piotr Galka" <p...@c...pl> wrote:

    > Jaki procent spoleczenstwa nie ma matury?
    > Czy zdanie wspólczesnej matury oznacza rozumienie % ?

    No i - gdzie jest krzyz!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com