  • 1. Data: 2013-04-02 11:23:39
    Temat: Optima 4,6
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Pamięta ktoś może do kiedy jest to 4,6% i ile obiecali później? Optima
    coś o tym pisała, ale nie pamietam.

  • 2. Data: 2013-04-02 11:39:23
    Temat: Re: Optima 4,6
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-02 11:23, wiatrak pisze:
    > Pamięta ktoś może do kiedy jest to 4,6% i ile obiecali później? Optima
    > coś o tym pisała, ale nie pamietam.

    Oprocentowanie nominalne 4,60% w skali roku obowiązuje do 4 kwietnia
    2013 r. Od 5 kwietnia 2013 r. standardowe oprocentowanie nominalne Kont
    BGŻOptima będzie wynosić 3,60% w skali roku.

  • 3. Data: 2013-04-02 11:40:04
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Tuesday, April 2, 2013 11:23:39 AM UTC+2, wiatrak wrote:
    > Pamięta ktoś może do kiedy jest to 4,6% i ile obiecali później? Optima
    >
    > coś o tym pisała, ale nie pamietam.

    http://livesmarter.pl/bgzoptima-coraz-nizej-jedynie-
    3-6-procent-od-kwietnia/

  • 4. Data: 2013-04-02 12:33:53
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Klebespachtel" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oprocentowanie nominalne 4,60% w skali roku obowiązuje do 4 kwietnia 2013 r.
    > Od 5 kwietnia 2013 r. standardowe oprocentowanie nominalne Kont BGŻOptima
    > będzie wynosić 3,60% w skali roku.

    Czytaj - bida z nędza i szkoda sobie D zawracać

  • 5. Data: 2013-04-02 17:09:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kjec6s$u10$...@n...news.atman.pl

    > Czytaj - bida z nędza i szkoda sobie D zawracać

    Jakoś trzeba zrównać się z tym, co w strefie euro.
    Ponadto obniżenie oprocentowania lokat może zniechęcić
    ludzi do wyprzedawania nieruchomości, co poskutkować
    może mniejszym traceniem na rynkowej wartości tychże.

    Tym sposobem może ruszyć rynek nieruchomości oraz
    budownictwo, które nakręca gospodarkę całkiem nieźle.

    -=-

    IMO nieruchomości jednak nie będą drożały -- Polacy maja
    za mało luźnego szmalu a przyrost naturalny (wytwarzający
    konieczność kupowania mieszkań czy domów) jest zbyt mały.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-04-04 00:15:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://livesmarter.pl/bgzoptima-coraz-nizej-jedynie-
    3-6-procent-od-kwietnia/

    czy jest jeszcze jakiś powód, aby to konto utrzymywać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-04-04 02:22:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    > http://livesmarter.pl/bgzoptima-coraz-nizej-jedynie-
    3-6-procent-od-kwietnia/

    czy jest jeszcze jakiś powód, aby to konto utrzymywać?

    --
    Tak jest, liczymy na promocje :)
    a tak na powaznie, to jest to substytut oprocentowanego ROR, mamy

  • 8. Data: 2013-04-04 19:32:56
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    3-6-procent-od-kwietn
    > czy jest jeszcze jakiś powód, aby to konto utrzymywać?

    Jak solidarnie przerzucimy kaske np. do Meritum, to moze zrobia jakies promo
    na "nowe srodki"?

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-04-04 21:01:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    do 10kzł wolę konto w GO + bumerang, kasa która zostaje na koniec dnia
    (do godz. 21.00) trafia na bumeranga na 5%, po północy (czyli po ok. 3h)
    kasa na konto wraca + odsetki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-04-05 08:15:49
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > do 10kzł wolę konto w GO + bumerang, kasa która zostaje na koniec dnia (do
    > godz. 21.00) trafia na bumeranga na 5%, po północy (czyli po ok. 3h) kasa na
    > konto wraca + odsetki

    ~1% roznicy przy tej zawrotnej kwocie to ok. 8zl / m-c
    - jak dla mnie, to nie warto sie pierdzielic dzien w dzien z zakladaniem lokaty
    ;)