  • 1. Data: 2013-04-02 19:42:27
    Temat: Cypr w Optimie
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Ehlo!

    Takie cudo mi się zdarzyło, że podczas przelewania w ramach konta z
    rachunku głównego na pozostałe widzę te przelewy jako zaplanowane.
    Teoretycznie powinny być i dotąd odbywały się w czasie rzeczywistym,
    teraz wszystkie wiszą. Co więcej, nie można ich odwołać ("BIRN0007 : Nie
    można modyfikować/usuwać płatności on-line.")

    Trochę poczułem się jak na Cyprze - widzę kasę, ale nie mogę jej ruszyć
    ani wte, ani we wte. Odwołując się do mądrości grupowej: czy "ten typ
    tak ma", czy właśnie zaczynamy być kolejną wyspą...?
    pwz