  • 1. Data: 2007-10-18 18:37:34
    Temat: kurs citi
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Moze to zainteresuje kogos: sprawdzalem dzisiaj kurs wymiany USD->PLN w
    Citi, przy dokonywaniu platnosci KK (w USD). Zadanie nie bylo proste,
    pierwsza dwojka konsultantow stwierdza ze nie ma czegos takiego jak kursy
    wymiany Citi przy platnosciach KK i odsyla do kursow Visy.

    Trzeci konsultant po kilkunastu minutach podaje wreszcie ten kurs: jest on
    dzisiaj o okolo 3,5% wyzszy od kursu Multibanku (ktory podawany jest na
    stronach www). Czy to duzo czy malo - pozostawiam ocenie.

    Najgorsza jest jednak ignorancja Citi lub swiadome wprowadzanie klientow w
    blad - tlumaczenie ze kursy wymiany ustala Visa, a bank nie ma tu nic do
    gadania, to czysta propaganda rodem z Pisu...

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2007-10-18 19:09:51
    Temat: Re: kurs citi
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.10.2007 Marek <sp**yogin**am@astercity.net> napisał/a:
    > Najgorsza jest jednak ignorancja Citi lub swiadome wprowadzanie klientow w
    > blad - tlumaczenie ze kursy wymiany ustala Visa, a bank nie ma tu nic do
    > gadania, to czysta propaganda rodem z Pisu...

    A to nie są te same kursy, do których jest link na stronie głównej citi?!

    BTW, aktywowałem dzisiaj kartę Citi i zalogowałem się do citionline. Na
    miejscu tego, który dopuścił do użytku taki (i tak wyglądający) system,
    popełniłbym honorowe sepuku i kazał żonie zmienić nazwisko, aby nie
    żyła w tej hańbie do końca swego życia. Poczułem się trochę jak w tej
    starej, dobrej sieci z okolic 1995-96r. :) Jakbym tę stronę oglądał w
    Netscape Navigator 2.0 z wyłączonym ściąganiem obrazków ze względu na modem
    14400bps... No dobra, wrażenie zaburza te pięć ikonek u góry, z czego dwie
    są powiększone z pikselozą... Oni nawet o CSS nie słyszeli w tym citi...
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-10-18 19:24:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    .

> [...]
    > są powiększone z pikselozą... Oni nawet o CSS nie słyszeli w tym citi...

    O to to... A ludzie tu narzekają na www innych banków. Interfejs Citi to
    jakaś giga-porażka.

    A co do kursów, o których pisał autor wątku. Kursy powinny być zgodne z tym
    co na www a zatem wyglada na to, że Citi dolicza sobie marżę i nie informuje
    o tym. I niech nie pieprzą, że to wymóg Visy czy inne cudo, bo w ING nie
    doliczają (a i prowizji nie pobierają!).

    marekz

  • 4. Data: 2007-10-18 19:55:19
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > są powiększone z pikselozą... Oni nawet o CSS nie słyszeli w tym citi...

    oj, marudzisz ;)

  • 5. Data: 2007-10-18 22:25:16
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Marek wrote on 2007-10-18 20:37:

> [...]
    > on dzisiaj o okolo 3,5% wyzszy od kursu Multibanku (ktory podawany jest
    > na stronach www). Czy to duzo czy malo - pozostawiam ocenie.
    A mógłbyś podać oba kursy? Tzn ten od konsultanta i ten z Multi ze
    strony? Bo widzę różnicę pomiędzy kursami w Citi i Multi, ale jest to
    ok. tylko 3 grosze na kursie sprzedaży.

    Aż nie mogę uwierzyć, że różnica jest 3,5%, nawet pomimo wiedzy, że
    kursy w citi są jednymi z najgorszych.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2007-10-18 22:30:41
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    to zalezy od wielu czynnikow, czy jestes dla citi klientem gold czy zwyklym,
    na pewno nie trzeba sie sugerowac kursami walunt w online.citibank.pl - bo
    sa od czapy
    a przy platnosci blokada tez jest po innym kursie niz potem zaksiegowana

    zwykle staram sie placic na wyjazdach roznymi kartami i rozbieznosci
    znaczacych nie widzialem nigdy

  • 7. Data: 2007-10-18 23:33:46
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Damian wrote on 2007-10-19 00:30:
> [...]
    > a przy platnosci blokada tez jest po innym kursie niz potem zaksiegowana
    >
    > zwykle staram sie placic na wyjazdach roznymi kartami i rozbieznosci
    To ja wiem, niemniej jednak chciałbym zobaczyć kurs, który podał konsultant.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2007-10-19 08:23:01
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> wrote in message

    > To ja wiem, niemniej jednak chciałbym zobaczyć kurs, który podał
    > konsultant.

    Citi: 2,73xx
    Multi: nie pamietam, ale mozesz sprawdzic kursy na ich www (ustawiajac date
    na wczorajsza).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 9. Data: 2007-10-19 08:35:30
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

> [...]

    > Citi: 2,73xx
    > Multi: nie pamietam, ale mozesz sprawdzic kursy na ich www (ustawiajac date

    To faktycznie ok 3,5%, na www wczoraj było 2,63xx w multi i 2,66xx w citi
    (bez logowania).
    Teraz się zalogowałem (do citi) i co widzę - USD, sprzedaż = 4,0999; kupno =
    3,8611 !!!

    A miałem się zdziwić, skąd konsultant wytrzasnął 2,73....., trzeba się
    cieszyć, że tak nisko.

    Pozdrawiam
    Michał M