  • 1. Data: 2007-10-18 08:42:10
    Temat: Ubezpieczenia do karty Citi - trzeba coś wyłączać?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Przy umowie zaznaczałem, żę nie chcę dodatkowych ubezpieczeń. Ale może trzeba
    coś profilaktycznie wyłączyć po aktywowaniu karty? Tak jak w BZWBK, gdzie
    trzeba wyłączyć jedno ubezpieczenie liczone od salda na wyciągu, dla
    niepoznaki przez pierwsze dwa miesiące bezpłatne ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 2. Data: 2007-10-18 08:56:49
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > trzeba wyłączyć jedno ubezpieczenie liczone od salda na wyciągu, dla
    > niepoznaki przez pierwsze dwa miesiące bezpłatne ;-)

    Ani tu, ani tu nie wyłączałem.
    Chociaż byłem czujny i sprawdzałem i tu i tu czy na pewno nie włączyło się
    automagicznie...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 3. Data: 2007-10-18 09:00:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:
    > Przy umowie zaznaczałem, żę nie chcę dodatkowych ubezpieczeń. Ale może trzeba

    Nie trzeba, ale kilka miesiecy ktos na grupie zarzekal sie, ze zaznaczyl
    poprawnie, a mu wlaczyli. Wiec nalezy zadzwonic i sprawdzic.

    a.

  • 4. Data: 2007-10-18 09:15:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wemif porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie trzeba, ale kilka miesiecy ktos na grupie zarzekal sie, ze zaznaczyl
    > poprawnie, a mu wlaczyli. Wiec nalezy zadzwonic i sprawdzic.

    Ja tak mialem w przypadku dwoch kart Citi. Kolega w przypadku jednej.
    'Sprzedawcy' kart Citi sami nas przestrzegali, zeby tuz po otrzymaniu
    karty zadzwonic i wylaczyc zbedne ubezpieczenia, bo 'przypadkiem' sie
    moze zdarzyc ze jednak beda wlaczone (pomimo zaznaczenia we wniosku iz
    sie z nich rezygnuje)
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-10-18 10:58:21
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    sprawdz na infolini, obecnie mozna wylaczyc wszystkie , nawet to po 6,50
    (zreszta tak mi zasugerowala mila pani na 0801)

  • 6. Data: 2007-10-18 20:29:25
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > trzeba wyłączyć jedno ubezpieczenie liczone od salda na wyciągu, dla
    > niepoznaki przez pierwsze dwa miesiące bezpłatne ;-)

    Aby gugiel zapamiętał dobrze i na długo :) dodajmy, że wyłączenie w
    BZWBK nic nie gwarantuje, bo po półtorej roku włącza się samo. A
    reklamacja nic nie daje (chyba - bo środki nie wróciły mimo upływu 3
    tygodni), jutro przeczytam odpowiedź na piśmie mam nadzieję czekającą na
    mnie w skrzynce i zdecyduję jak dalej walczyć ze złodziejami.

    PG

  • 7. Data: 2007-10-19 20:36:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > tygodni), jutro przeczytam odpowiedź na piśmie mam nadzieję czekającą na
    > mnie w skrzynce i zdecyduję jak dalej walczyć ze złodziejami.

    Żeby wszystko wyjaśnić do końca - odpowiedź w skrzynce była i reklamacja
    została uznana. Co prawda zawiera nieprawdę (został pan powiadomiony o
    włączeniu ubezpieczenia oddzielnym pismem) ale opłata zostaje anulowana.
    Nie piszą tylko kiedy zwrot pojawi się na rachunku karty, bo póki co nie ma.

    PG