  • 1. Data: 2007-10-18 16:56:07
    Temat: Czy w NIP-1 trzeba podać wszystkie rachunki firmowe?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Właśnie wypełniam formularz NIP-1 i zastanawiam się czy muszę podać
    wszystkie 4 rachunki firmowe jakie posiadam w mBanku, czy wystarczy jak
    podam tylko jeden rachunek.
    Czy ktoś z Was się orientuje jak to jest?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2007-10-19 05:11:36
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > Właśnie wypełniam formularz NIP-1 i zastanawiam się czy muszę podać
    > wszystkie 4 rachunki firmowe jakie posiadam w mBanku, czy wystarczy jak
    > podam tylko jeden rachunek.

    Podaj ten który będzie słuzył do rozliczeń z US
    Jeśli ci będą chcieli zająć to i tak zajmą wszystkie ;-)

    Slawek

  • 3. Data: 2007-10-19 13:43:16
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
    >
    > Podaj ten który będzie słuzył do rozliczeń z US
    > Jeśli ci będą chcieli zająć to i tak zajmą wszystkie ;-)

    Czy jest obowiązek podawania w NIP-1 wszystkich posiadanych rachunków
    firmowych? Mam kilka rachunków i wszystkie nie zmieściłyby się w NIP-1 i
    musiałbym wypełniać NIP-B, a nie chce mi się w to bawić.
    Jakie konsekwencje mogą grozić za niepodanie wszystkich rachunków
    firmowych w US?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex