  • 1. Data: 2007-10-18 12:38:26
    Temat: Kredyt hipoteczny - jaki bank?
    Od: Arcimek <a...@e...pl_NOSPAM>

    Witam!

    Chce wziac kredyt hipoteczny na 80 000zl/5 lat. Mam 80% swoich srodków.
    Na razie sie waham pomiedzy PKOBP a Multibankiem...
    Czy mozecie mi doradzic ktory bank wybrac (ktory mnie mniej zaskoczy
    jakimis udziwnieniami w trakcie podpisywania umowy czy splacania kredytu)
    W Multibanku mila obsluga, wiele informacji... W PKOBP musialem Pania za
    jezyk ciagnac zeby dowiedziec sie szczegolow, ale tu kredyt wychodzi
    taniej....

    --
    Arcimek RC

    Darek Arcimowicz
    Szczecin
    http://modelarski.net
    http://arcimek.modelarstwo.org.pl
    a...@e...pl_NOSPAM

  • 2. Data: 2007-10-18 16:58:52
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - jaki bank?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Arcimek" <a...@e...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > W Multibanku mila obsluga, wiele informacji... W PKOBP musialem Pania za
    > jezyk ciagnac zeby dowiedziec sie szczegolow, ale tu kredyt wychodzi

    Jesli w PLN to raczej Multi przy tak dużym udziale własnym i jak się
    domyślam dużych przepływach (mechanizm bilansujący). Przy czym ja bym brał
    wyższy ten kredyt. Tylko prowizja będzie wyższa. Jesli denominowany w
    jakiejś innej walucie, to nie wiem.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-18 21:21:43
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 18 Paź, 14:38, Arcimek <a...@e...pl_NOSPAM> wrote:
> [...]
    > W Multibanku mila obsluga, wiele informacji... W PKOBP musialem Pania za
    > jezyk ciagnac zeby dowiedziec sie szczegolow, ale tu kredyt wychodzi

    kredyt hipoteczny to darmo pozyczomy pieniądz, zyski z oszczędzania
    przewyszaja koszt kredytu.. czy środki własne masz na jakies lokacie?
    zadzwoń na 500-095-245

    Przykład
    Jak z 100 000 zł po 25 latach trzeba oddać tylko około 65% więcej?.
    Koszt kredytu hipotecznego porównaj do kredytu krótko terminowego np.
    do
    debety, jeśli masz go oprocentowany na 10% + 2% prowizji(10% +2%=12% w
    skali
    roku) widzisz jego koszt przez rok czasu, czyli te 12%,
    a przecież spłacając go przez 25lat oddasz z każdej pożyczonej kwoty
    300%,
    a kredycie hipotecznym na dziś około 65%.
    Mając ten debet tylko przez 7 lat oddajesz odsetek procentowo tyle, co
    oddasz
    przy
    Kredycie hipotecznym dopiero po 25 latach.

    jeśli stawki procentowe idą w górę to tak samo wzrasta koszt
    wszystkich kredytów,
    nie tylko hipotecznych, czyli jeśli dziś kredyt hipoteczny ma mniejszy
    koszt od
    kredytów krótkoterminowych to zawsze tak będzie na 10000% do tego
    wzrastające
    stawki procentowe maja wpływ na wzrost lokat
    dziś banki oferują nam lokaty 5 czy 8%, czyli dają większy zysk od
    kosztu
    kredytu
    Hipotecznego.

    Więcej na:
    http://michalasman.bblog.pl/wpis,zyj;bezpiecznie;-;o
    szczedzaj;,2985.html
    http://www.assman.com.pl/index-sub.pl?pid=174
    (Proszę przeczytać porównanie kredytu w PLN do CHF;
    http://www.assman.com.pl/index-sub.pl?pid=181

    zadzwoń na 500-095-245
    michał asman
    http://michalasman.bblog.pl/