  • 1. Data: 2007-10-18 09:12:50
    Temat: Raport z BIK-u
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    W sumie mam w tym temacie dwa pytania

    - czy informacja usunieta jest faktycznie usunieta, czy widnieje zapis -
    ze usunieto

    - czy istnieje wogole mozliwosc porozmawiania z kims na temat takiego
    raportu - ktory spojrzalby na niego - z perspektywy analityka - nie mam
    tu na mysli jakigos facia z reklamy doradcow, bo oni to sa raczej od
    wciskania

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-18 12:26:50
    Temat: Re: Raport z BIK-u
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Polecam www.bankier.pl/bik - mozesz bezposrednio zadac pytania osobie z BIKu

  • 3. Data: 2007-10-18 19:32:54
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl> wrote:
    > - czy istnieje wogole mozliwosc porozmawiania z
    > kims na temat takiego raportu

    Z psychologiem? ;)

    MSPANC :)

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 4. Data: 2007-10-18 20:40:50
    Od: "MaxImuS" <maximus_one@_CIACH_interia.pl>

    > Z psychologiem? ;)

    i oczywiscie odrazu sugerujesz swoj prywatny gabinet

  • 5. Data: 2007-10-18 20:42:23
    Od: "MaxImuS" <maximus_one@_CIACH_interia.pl>

    > Polecam www.bankier.pl/bik - mozesz bezposrednio zadac pytania osobie z
    > BIKu