    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kurs citi
    Date: Thu, 18 Oct 2007 21:24:20 +0200

    news:slrnfhfbu1.f6k.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > A to nie są te same kursy, do których jest link na stronie głównej citi?!
    >
    > BTW, aktywowałem dzisiaj kartę Citi i zalogowałem się do citionline. Na
    > miejscu tego, który dopuścił do użytku taki (i tak wyglądający) system,
    > popełniłbym honorowe sepuku i kazał żonie zmienić nazwisko, aby nie
    > żyła w tej hańbie do końca swego życia. Poczułem się trochę jak w tej
    > starej, dobrej sieci z okolic 1995-96r. :) Jakbym tę stronę oglądał w
    > Netscape Navigator 2.0 z wyłączonym ściąganiem obrazków ze względu na
    > modem
> [...]

    O to to... A ludzie tu narzekają na www innych banków. Interfejs Citi to
    jakaś giga-porażka.

    A co do kursów, o których pisał autor wątku. Kursy powinny być zgodne z tym
    co na www a zatem wyglada na to, że Citi dolicza sobie marżę i nie informuje
    o tym. I niech nie pieprzą, że to wymóg Visy czy inne cudo, bo w ING nie
    doliczają (a i prowizji nie pobierają!).

    marekz