  • 41. Data: 2021-05-14 15:20:35
    Temat: Re: kredyt w PLN
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 14:30, Olin pisze:

    > Od kilku dni ejakulujesz jeremiadami o banksterce, która oszukała
    > niepiśmiennych frankowiczów, a przy okazji namawiasz do głosowania na
    > Konfederację.
    > Ile neuronów potrzeba, żeby to połączyć?

    Ty to chyba kolega Runta? ;-)

    Tłumaczę jeszcze raz

    Moje poglądy są konfederackie. Ale... domagam się przestrzegania prawa
    (z którym się nie zgadzam) Płacę podatki na nadzór bankowy i ściganie
    złodziei w tym pojebanym państwie.
    Dlatego wymagam aby bank który złamał prawo został za to ukarany zgodnie
    z obowiązującym porządkiem prawnym.

    Tłumaczę przy okazji różnym debilom banksterkim że ich głos przy urnie
    przekłada się na prawo które w tym przypadku im się nie podoba bo sądy
    zasadzają PRZECIWKO bankom.

    Tacy ZDZIWIENI i OBURZENI a sami głosowali za wejściem do UE i na PO
    lewicę ZETESEL czy PiS
    a tym samym za OCHRONĄ KONSUMENTA

    Dla mnie to jest proste jak drut. Może nie umiem przekazać ;-)
    Moja wina ;-)

  • 42. Data: 2021-05-14 15:54:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 May 2021 15:20:35 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Płacę podatki na nadzór bankowy i ściganie
    > złodziei w tym pojebanym państwie.

    Nadzór bankowy to lewacka instytucja. Ideowy konfederat takim tworem się
    brzydzi, a podatków nie płaci, i dotrzymuje umów. Czyli, jak się umówił na
    franki, to wahania kursów bierze na klatę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2021-05-14 18:31:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 15:54, Olin pisze:
    > Nadzór bankowy to lewacka instytucja.
    Pełna zgoda.

    Ideowy konfederat takim tworem się brzydzi
    Brzydzę się

    > a podatków nie płaci,
    Że CO?
    PO na początku swojego istnienia nawoływała do nie płacenie PODATKÓW?
    Co innego ile tych podatków i na co? Ale widzę że masz jakieś
    kreskówkowe/komiksowe pojęcie o programie Konfederacji.

    i dotrzymuje umów. Czyli, jak się umówił na
    > franki, to wahania kursów bierze na klatę.
    Ja jestem zadowolony z kredytu frankowego.

    Jeśli PAŃSTWO mi odda moją część podatków to nawet zrzeknę się roszczeń
    i możliwości UGODY z bankiem. ;-)
    Tą część która poszła na nadzór i opiekę nad bankami ;-)
    Podpisałem też umowę z PAŃSTWEM że będzie czuwać aby banksterka
    przestrzegała prawa. Za to zapłaciłem już grube pieniądze jako podatnik.
    UMÓW SIĘ DOTRZYMUJE!

    Ty dalej nie zrozumiałeś jakie mam poglądy a za co chcę KARAĆ.

    Jeśli tego nie zrozumiałeś to jak ogarniasz programy partii
    politycznych. Jak możesz chodzić na wybory? ;-)

  • 44. Data: 2021-05-14 21:04:34
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-14 o 11:59, Budzik pisze:

    > W przypadku frankowiczów, jak frank skoczył x2 to automatycznie
    > zmieniła sie kwota pozyczki do spłaty.

    Ale kwota pożyczki była wyrażona we frankach i się nie zmieniła :)
    P.G.

  • 45. Data: 2021-05-14 22:24:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Piotr Gałka.
    On 14.05.2021 21:04 you wrote:

    > Ale kwota pożyczki była wyrażona we frankach i się nie zmieniła :)
    > P.G.

    Indeksowane na pewno nie. Denominowane to chyba w obu walutach.

    --
    Pete

  • 46. Data: 2021-05-15 05:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Ale kwota pożyczki była wyrażona we frankach i się nie zmieniła :)

    Wydaje sie ze ta linia obrony została juz dawno obalona przez sady.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 47. Data: 2021-05-15 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > 1.5%
    > Ale fakt - oferta specjalna, nie dla wszystkich.

    A cos wiecej napiszesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 48. Data: 2021-05-15 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > 0.5%
    > Oferta specjalna PKO dla pracownikow innych bankow :-)
    >
    > Inna sprawa, ze doliczyli sie RRSO 3%, i nie wiem jak - cos
    > przemycili, czy "do czasu wpisu do KW".

    No to ile w koncu? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 49. Data: 2021-05-15 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Na złotowym mam 1.2%.
    > Na frankach to w szczycie widziałem <1%.

    To jakis aktualny kredyt czy sprzed lat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 50. Data: 2021-05-15 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Ja mam na złotowym 0,99%, ale trochę oszukane bo całe
    > oprocentowanie (łącznie z WIBOR) jest w ukryty sposób pomnożone
    > przez 365,25/360. Uwzględniając ten czynnik można przyjąć, że przy
    > małym WIBOR mam marżę 1%. P.G.

    Ale to jakis aktualny kredyt czy sprzed lat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire