  • 61. Data: 2021-05-19 14:44:57
    Temat: Re: kredyt w PLN
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 19 May 2021 02:59:57 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale rozumiem ze ustanowisz?

    Taki jest plan, ale to za rok, a do tego czasu ... licza wiecej ?

    > Ale ustanowisz?

    Tak.

    > Ale wykonasz?

    Tak.

    > Jakies znaczace, wielokrotnie powtarzajace sie kwoty?

    Nieznaczace, ale glupie 400zl to juz ponad 0.1%.
    I kto wie, czy sie nie beda musialy powtorzyc.

    > Zaproponowali ci w ramach kredytu płatne konto? ;-D

    Normalna sprawa przeciez :-(

    Tyle, ze tu tez jakies znizki sa, plus zalety "dobrego" konta :-)

    > Tak czy siak wychodzi mi ze ta specjalna oferta dla pracowników banku
    > nie jest ani specjalna, ani szczegolnie dobra...

    Zobacz zwykly kredyt - tez beda dodatki :-(

    Tajemnicze jest dla mnie tylko jak im sie zrobilo 3% RRSO, i czy to
    chwilowe, czy wyliczone juz do konca.

    Ktos bral kredyt ostatnio? Co tam wyliczyli?

    J.