  • 31. Data: 2021-05-14 12:15:02
    Temat: Re: kredyt w PLN
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 11:55, Wojciech Bancer pisze:
    > I frankowicze omamieni prawniczym bełkotem o darmowych mieszkaniach.

    Nie zaczynaj.

    Frankowicz jako konsument w pojebanej socjalistycznej UE ;-) może chcieć
    różnych głupot i mieszkań też ZA DARMO. Może chcieć popełnić
    samobójstwo... Jednak UE i jego opiekuńcze państwo chroniące konsumentów
    DBA ABY TEGO NIE ZROBIŁ ;-)
    Na to dbanie idą miliony z naszych podatków.

    A to DBANIE przejawie się między innymi w regulacji jakie zapisy umów
    mogą a jakie nie mogą być proponowane klientom banków.

    Też uważam to za IDIOTYZM ale TAK JEST.
    Pogódź się z tym albo głosuj na Konfederację ;-)

  • 32. Data: 2021-05-14 12:23:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 14 maja 2021 o 12:12:52 UTC+2 JaceK napisał(a):
    > W którym banku jest taka niska?

    W żadnym.
    A nawet jeśli, to będzie dodatkowo niemała prowizja.
    A do tego np. wymóg depozytu (lub "produktów inwestycyjnych") na kilkaset tysięcy czy
    posiadania "czarnej" KK z obrotem min. 10k miesięcznie.
    Podobno BOŚ przyjmuje jako "wkład własny" środki na IKE czy IKZE - ale spróbuj taki
    kredyt dostać ;P

  • 33. Data: 2021-05-14 12:48:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 May 2021 12:15:02 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Pogódź się z tym albo głosuj na Konfederację ;-)

    No ale jak tu głosować na półgłówków, którzy nie wiedzą, że kursy walut się
    zmieniają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2021-05-14 13:32:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 12:48, Olin pisze:
    > No ale jak tu głosować na półgłówków, którzy nie wiedzą, że kursy walut się
    > zmieniają.

    Konfederacja to półgłówki co nie wiedzą że kursy walut się zmieniają?

    Jesteś przykładem nieznajomości tej partii i operujesz medialnymi sloganami.
    Czy tylko nie zrozumiałeś tego co napisałem?

  • 35. Data: 2021-05-14 13:34:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2021 03:23:38 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > W żadnym.
    > A nawet jeśli, to będzie dodatkowo niemała prowizja.

    0.5%
    Oferta specjalna PKO dla pracownikow innych bankow :-)

    Inna sprawa, ze doliczyli sie RRSO 3%, i nie wiem jak - cos
    przemycili, czy "do czasu wpisu do KW".

    > A do tego np. wymóg depozytu (lub "produktów inwestycyjnych") na
    > kilkaset tysięcy czy posiadania "czarnej" KK z obrotem min. 10k
    > miesięcznie.

    Wymogi dodatkowe oczywiscie sa, ale nie takie duze.

    No i ubezpieczenie na zycie jeszcze.

    J.

  • 36. Data: 2021-05-14 13:38:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 May 2021 13:32:07 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Konfederacja to półgłówki co nie wiedzą że kursy walut się zmieniają?

    No nie tylko. Spędzają dużo czasu na siłowni i potrafią z piąchy przekonać
    do swych poglądów, więc szacun.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2021-05-14 14:00:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 13:38, Olin pisze:
    > No nie tylko. Spędzają dużo czasu na siłowni i potrafią z piąchy przekonać
    > do swych poglądów, więc szacun.
    To pewnie masz na myśli Korwina? ;-)
    Większość debili na takim poziomie postrzega świat.

    Jakimiż to ścieżkami w zwojach mózgowych połączyłeś Konfederatów z
    brakiem wiedzy o kursach.

    Intrygujące ;-)

    Możesz zacytować ich zdanie na jakiś konkretny temat? Cokolwiek.

    np. brak możliwości wyrejestrowania auta i przymus ubezpieczenia gdy nim
    się nie jeździ. To nie jest finansowa sprawa dla budżetu.
    Kwestia zasad jakimi powinno się kierować państwo.

    Podołasz?

  • 38. Data: 2021-05-14 14:21:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 14 maja 2021 o 14:00:55 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > np. brak możliwości wyrejestrowania auta i przymus ubezpieczenia gdy nim
    > się nie jeździ. To nie jest finansowa sprawa dla budżetu.
    > Kwestia zasad jakimi powinno się kierować państwo.

    A masz przymus posiadania samochodu? Po co on komu, skoro nim nie jeździ?
    Do tego samochód stojący niszczeje.
    Ale pewnie jak będzie musiał pojechać to szybciutko sobie polisę przez internet
    opłaci?
    Udajesz, czy nie wiesz, co to jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -
    czyli to obowiązkowe?
    Nie ubezpieczasz nim swojego samochodu, ale samochód i ew. leczenie kogoś, komu
    zrobisz swoim samochodem na drodze krzywdę - i to jest obowiązkowe.

  • 39. Data: 2021-05-14 14:30:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 May 2021 14:00:53 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Jakimiż to ścieżkami w zwojach mózgowych połączyłeś Konfederatów z
    > brakiem wiedzy o kursach.

    Od kilku dni ejakulujesz jeremiadami o banksterce, która oszukała
    niepiśmiennych frankowiczów, a przy okazji namawiasz do głosowania na
    Konfederację.
    Ile neuronów potrzeba, żeby to połączyć?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2021-05-14 15:12:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 14:21, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    opłaci?
    > Udajesz, czy nie wiesz, co to jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -

    Nie zrozumiałeś że chodzi o stojący w garażu czy naprawiany samochód
    którym się nie jeździ?
    Jak Ty czytasz? No właśnie. Ciągle spotykam takich co o Konfeseracji
    mają taką wiedzę.
    "konfederat" to pewnie jest PRZECIWKO WSZELKIM UBEZPIECZENIOM"

    Ale doczytać albo posłuchać głębiej to już nie potrafią

    > Nie ubezpieczasz nim swojego samochodu, ale samochód i ew. leczenie kogoś, komu
    zrobisz swoim samochodem na drodze krzywdę - i to jest obowiązkowe.

    Przedstawiłeś swój socjalistyczny pogląd na świat.
    Masz prawo do takiego zdania ;-)

    A teraz napisz co sadzisz o tej zadymie z kredytami frankowymi?
    Widziały gały co podpisywały czy opiekuńcze państwo ma się do takich
    umów WTRĄCAĆ aby nie konsument sobie krzywdy nie zrobił a i swojej
    rodzinie czy nawet społeczeństwu?

    Jakie masz zdanie?