  • 31. Data: 2004-06-25 20:56:27
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2004 14:05:20 +0200, "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    wklepał(-a):

    >A nie jest to przypadkiem tak, że w ogóle w Europie trudniej o kredyt niż za
    >Atlantykiem?

    Za Wielką Wodą jest inna mentalność, oni całe życie głównie żyją na kredyt. :)

  • 32. Data: 2004-06-26 10:32:53
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości

    > doradce mam, ale i on nie pomoze, gdy 'konsultant kredytowy' patrzac w
    > pit nie wie jak policzyc dochod netto. wcale tego nie zmyslam, "a moze
    > pan poprosic, zeby ksiegowy policzyl dochod netto, bo ja go tu nie
    > widze...?" to slowa jednego takiego 'speca'...

    Miałem na myśli takie zachachmęcenie twoich interesów, żebyś sam sobie
    wypłacał jako firma pensję - wtedy dla banku będzie sprawa prosta i
    klarowna, co najwyżej zadzwonią do ciebie z pytaniem, "czy u państwa pracuje
    iksiński i zarabia tyle a tyle?"

    T.