  • 1. Data: 2004-06-24 14:28:57
    Temat: mBank - sesje
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Znalazłam nst. info o sesjach w mBanku:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    Czy to znaczy, że pieniądze z zewnętrznego przelewu mogą pojawić się
    na koncie o 12.00, 15.00 i jeszcze o 19.00. Czy to jest punktualnie o
    tych godzinach, czy parę minut później, czy jeszcze później? Ile
    później?

    Renata

  • 2. Data: 2004-06-24 14:31:27
    Temat: Re: mBank - sesje
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    [...]

> [...]
    > na koncie o 12.00, 15.00 i jeszcze o 19.00. Czy to jest punktualnie o
    > tych godzinach, czy parę minut później, czy jeszcze później? Ile
    Ok pół godziny do godziny później.

    KJ

  • 3. Data: 2004-06-24 14:32:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncdlp99.cln.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    > na koncie o 12.00, 15.00 i jeszcze o 19.00. Czy to jest punktualnie o
    > tych godzinach, czy parę minut później, czy jeszcze później? Ile

    W moim wypadku przecietnie okolo 10-15 minut pozniej. Rekordowe opoznienie
    to bylo zamiast o 12:00 okolo 13:30.

    marekz

  • 4. Data: 2004-06-24 14:33:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ile
    > później?

    Do pół godziny. Z własnego doświadczenia - ok. 15 min.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-24 14:54:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cbeojv$i1u$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca wrote:
    > Renata Gołębiowska wrote:
    > [...]
    > Ok pół godziny do godziny później.

    Czyli do godz. 20.00 jeszcze lepiej nie podnosić alarmu? Po 20.00 mogę
    założyć, że jeśli jeszcze pieniądze nie dotarły, to już dziś nie mają
    szansy? Pytam jeszcze raz, tak na wszelki wypadek (sprawa ważna i
    pilna).

    Renata

  • 6. Data: 2004-06-24 14:57:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    [...]

> [...]
    > założyć, że jeśli jeszcze pieniądze nie dotarły, to już dziś nie mają
    > szansy? Pytam jeszcze raz, tak na wszelki wypadek (sprawa ważna i

    Tak.

    KJ