  • 1. Data: 2004-06-24 21:51:40
    Temat: Kredyt ratalny w MBanku
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Chcialem kupic samochod.
    Brakuje mi 10000zl
    Chcialem to wziasc na raty i splacac przez 2lata z mozliwoscia splaty
    wczesniejszej.
    Ostatnio zobaczylem ze w Mbanku istnieje takie cos jak kredyt ratalny.
    Czy ktos z tego kozystal.
    Czy moge wziasc tam 10000zl i spalacac przez 24 miesiace??
    Jak obliczyc ile mnie wyniesie rata przy splacie przez 2 lata takiej sumy.
    pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-06-25 07:29:21
    Temat: Re: Kredyt ratalny w MBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Puszka <p...@g...pl> wrote:
    > Czy moge wziasc tam 10000zl i spalacac przez 24 miesiace??
    > Jak obliczyc ile mnie wyniesie rata przy splacie przez 2 lata takiej
    > sumy. pozdrawiam

    Nie wiem, czy to juz oficjalnie wystartowalo, ale raczej nikt do tej pory
    jeszcze go nie bral.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-25 08:43:27
    Temat: [ort] Re: Kredyt ratalny w MBanku
    Od: Przemek Jaroszewski <p...@c...pl>

    Puszka wrote:

> [...]
    > Czy moge wziasc tam 10000zl i spalacac przez 24 miesiace??
    > Jak obliczyc ile mnie wyniesie rata przy splacie przez 2 lata takiej sumy.

    Wiem, że ortów nie powinno się czepiać i normalnie tego nie robię, ale
    od "wziąść" i "kożystał" włos się jeży, że litościwie nie wspomnę o
    interpunkcji. Może więc mógłbyś doinwestować kilkanaście złotych z
    przeznaczeniem na zakup słownika? To co napiszesz, ktoś potem czyta.

    Z góry dzięki,
    Przemek

  • 4. Data: 2004-06-25 10:36:45
    Temat: Re: [ort] Re: Kredyt ratalny w MBanku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > interpunkcji. Może więc mógłbyś doinwestować kilkanaście złotych z
    > przeznaczeniem na zakup słownika? To co napiszesz, ktoś potem czyta.

    I tu Przemek ma rację, byk za bykiem i on chce wziąć bądź skorzystać z
    pożyczki albo kredytu

  • 5. Data: 2004-06-25 10:38:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > I tu Przemek ma rację, byk za bykiem i on chce wziąć bądź skorzystać z
    > pożyczki albo kredytu

    No przeciez wystarczy ze podpisze sie pod umowa i tyle. Wypracowania nie
    musi pisac ;)
    A co do bledow - nie bawcie sie w Wiedzme z pregierza ;)

    http://www.PRnews.pl