  • 1. Data: 2004-06-24 14:02:54
    Temat: pekao sa i termin reklamacji ;)
    Od: thorak <t...@-...pl>

    Witam serdecznie :)

    Ostatnio reklamowalem w Pekao S.A. platnosci dokonane karta maestro :)
    ogolnie w historii odnalazlem dwa takie same obciazenia konta i bardzo
    chcialem sie dowiedziec czy to po prostu zbieg okoliczonsci(a moglo sie
    tak zdazyc) czy tez zostalem skasowany o jeden raz za duzo :) (kwota
    akurat nie ma znaczenia jest niewielka)

    W odpowiedzi uzyskalem tego rodzaju tekst:
    ------------------------------------
    Szanowny Panie,

    serdecznie przepraszam za wydłużony okres oczekiwania na informację.
    Odpowiedzi udzielimy Panu tak szybko jak to będzie możliwe.
    Jednocześnie informuję że zgodnie z regulaminem Eurokonta § 32.1. 3.
    Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich wpływie, o ile to możliwe
    w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, z zastrzeżeniem
    ust. 4.

    4. W przypadku reklamacji dokonanych karta Maestro wymagających
    kontaktowania się z akceptantem lub organizacją MasterCard okres
    rozpatrywania reklamacji może być dłuższy niż określony w ust.3, o czym
    Bank informuje Posiadacza EUROKONTA odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    niefinansowych ( tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank) oraz 360 dni dla
    akceptantów obcych.

    Z poważaniem ,
    /..ciach../
    Centrum Bankowości Elektronicznej
    ------------------------------------

    I mam w zwiazku z pow. pytanie, zastanawiam sie nad zmiana Peksy na inny
    banku ogolnie sklaniam sie ku Multibankowi(ew. innemu bankowi) w ktorym
    czas rozpatrzenia podobnej reklamcji jest zdecydowanie krotszy :) niz
    cale 12 miesiecy ;) Dzieki za ew. sugestie :)

    --
    pozdroofki
    Thora'k

  • 2. Data: 2004-06-24 20:05:57
    Temat: Re: pekao sa i termin reklamacji ;)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 16:02:54 +0200, thorak <t...@-...pl>
    wrote:

    >w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, z zastrzeżeniem

    30 dni kalendarzowych... Hmmm, ciekawe ile to będzie dni? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-06-25 07:26:15
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > czas rozpatrzenia podobnej reklamcji jest zdecydowanie krotszy :) niz
    > cale 12 miesiecy ;) Dzieki za ew. sugestie :)

    Rok temu składałem reklamację w Multibanku. Już po powrocie z urlopu
    zagranicznego pojawiło się małe obciążenie karty. Zaraz po zgłoszeniu
    reklamacji rachunek karty został uznany reklamowaną kwotą. Kwota ta wisiała
    w blokadach. Jakieś 4-6 tygodni później reklamacja została oficjalnie uznana
    i sprawa zakończona.