  • 1. Data: 2004-06-24 14:50:35
    Temat: Gdzie kredyt pozyczka (wakacyjna) 1 tyś zł na 4 miesiace?
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    witam,

    Może mi ktos podpowiedzieć gdzie latwo szybko i bezbolesnie dostane
    kredyt/pozyczke w wysokosci 1 tys zł ktore zamierzam splacic w 4
    miesiecznych ratach. Posaidam stale zatrudnienie, umowe o prace,
    zaswiadczenie o zarobkach. Nie mam zadnych zobowiazan wobec bankow,
    (posiadam konto w mbanku od ok 2 lat, regularne wplywy itp..) jedyny problem
    to brak pieczatki w ksiazeczce wojskowej (wiek 25lat). W mbanku bez tego
    nieotrzymam ani zlotowki, a jak w innych bankach?

    z gory dzieki za podpowiez!
    tomek