  • 11. Data: 2003-06-28 17:12:23
    Temat: Re: kradzież karty
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Witam
    > Jesteś w błędzie. Ubezpieczenie Citi nie obejmuje transakcji pinowanych
    > PRZED zastrzeżeniem

    Ale gdzie jestem w bledzie? Zadalem pytanie czy ubezpieczenie Citi
    obejmuje takie transakcje bo po prostu nie wiedzialem. Nie moge sie
    wiec mylic :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2003-06-28 17:15:52
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale gdzie jestem w bledzie? Zadalem pytanie czy ubezpieczenie Citi
    > obejmuje takie transakcje bo po prostu nie wiedzialem. Nie moge sie
    > wiec mylic :->

    Widocznie nie zrozumiałem Twoich intencji. Nie byłoby problemu jakbyś na
    początku zdania dodał "czy"

    Pozdr

  • 13. Data: 2003-06-28 17:17:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A tak swoją drogą najwyższy czas, aby coś zrobić z tym punktem mówiącym o
    > tym, że bank nie odpowiada za transakcje z pinem.

    Juz zrobiono - od 12 pazdziernika sie to zmieni u wszytskich wydawcow kart.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-06-28 18:19:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    s...@i...pl writes:

    > kilka dni temu napadnięto na mnie na ulicy. Złodziej skradł mi wszystkie
    > dokumenty razem z kartą kredytową. Oczywiście PIN miałem tylko w głowie.
    > Mimo
    > że karta była ubezpieczona natychmiast ją zablokowałem (ok. 15 min. od
    > napaści
    > karta była już zablokowana). 5 minut po zablokowaniu a 20 min od kradzieży
    > złodziej wyciąga z bankomatu kasę.

    A jakies dodatkowe szczegoly? Czy uzywales jej przed (samym) napadem?
    Czy to na pewno bankomat (moze bank albo poczta)? Biorac pod uwage
    kradziez dokumentow, ta opcja wydaje sie realna.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2003-06-28 23:17:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie nie zrozumiałem Twoich intencji. Nie byłoby problemu jakbyś na
    > początku zdania dodał "czy"

    Zamiast "czy" użył znaku zapytania.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-06-28 23:18:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na co dzień wszystkie karty nazywa się po prostu kredytowymi. Nie czepiaj
    > się.

    To jak na ubezpieczenie mówi się PZU. :-) A na bank PKO. :-)

    ROTFL.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-06-29 06:05:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdl7nc$pto$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > To jak na ubezpieczenie mówi się PZU. :-) A na bank PKO. :-)

    Na moim kwitku placowym do calkiem niedawna widniala pozycja "Bank PKO",
    zreszta byla to ta najbardziej uzyteczna, z kwota wyplacana wynagrodzenia.
    Teraz jest juz "Konto bankowe". Dodam, ze w banku PKO konta nigdy nie mialem
    :)

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-06-29 07:47:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jak na ubezpieczenie mówi się PZU. :-) A na bank PKO. :-)

    Zgadza się.
    Ale CPN już wyszedł z mody.

  • 19. Data: 2003-06-29 08:24:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdm5iq$3ik$...@a...dialog.net.pl,
    poilkj <p...@g...pl>:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się.
    > Ale CPN już wyszedł z mody.

    No niezupelnie, np. patrzac chocby na wczorajsze posty:
    4...@n...onet.pl
    :)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-06-29 12:34:29
    Od: s...@i...pl

> [...]
    >
    > Witam
    > Jesteś w błędzie. Ubezpieczenie Citi nie obejmuje  transakcji pinowanych

    Z bankiem wszstko powinno być OK - transakcje wykonane były po zastrzeżeniu.
    Jednak przeraża mnie szybkość działania przetępcy: nie miał pinu bo nie był on
    nigdzie zapisany. Nie był to ciąg znaków który mógłby ustalić z ukradzionych
    dokumentów (6 cyfr).

    Może jakims tropem jest to, że 1. transakcja była mała, druga wielka, a trzecia
    była tylko próba wybrania.

    Czy jest szansa żeby zobaczyć nagranie kamery z bankomatu? (wg moich ustaleń
    był to bankomat PKO albo BOS - jutro bede z tym walczył)

    Pozdrawiam
    Pedro