  • 1. Data: 2003-06-28 15:10:56
    Temat: kradzież karty
    Od: s...@i...pl

    witam,
    kilka dni temu napadnięto na mnie na ulicy. Złodziej skradł mi wszystkie
    dokumenty razem z kartą kredytową. Oczywiście PIN miałem tylko w głowie. Mimo
    że karta była ubezpieczona natychmiast ją zablokowałem (ok. 15 min. od napaści
    karta była już zablokowana). 5 minut po zablokowaniu a 20 min od kradzieży
    złodziej wyciąga z bankomatu kasę.

    Jaki jest sposób na obejście PINu w tak krótkim czasie??? Czy ktoś był w
    podobnej sytuacji?

    Dziekuje za informacje.

    pedro

  • 2. Data: 2003-06-28 15:32:50
    Temat: Re: kradzież karty
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > 5 minut po zablokowaniu a 20 min od kradzieży
    > złodziej wyciąga z bankomatu kasę.
    > Jaki jest sposób na obejście PINu w tak krótkim czasie???

    ile czasu przed kradzieżą korzystałeś z bankomatu lub wpisywałeś PIN w
    sklepie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-06-28 15:44:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > ile czasu przed kradzieżą korzystałeś z bankomatu lub wpisywałeś PIN w
    > sklepie ?

    karta kredytowa?
    chyba, ze autro watku zwykla platnicza tak nazywa... wtedy hipoteza
    jest bardzo prawdopodobna

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-28 16:17:31
    Od: s...@i...pl

    Była to karta kredytowa (nie debetowa). Co ciekawe, PINu nie używałem przy
    żadnej płatności (zazwyczaj płatności na CPN albo w markecie - nigdy nie
    wymagały PINu). Karty tej nigdy też nie włożyłem do bankomatu (30 zł prowizji
    za wypłate).

  • 5. Data: 2003-06-28 16:17:53
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > karta kredytowa?
    > chyba, ze autro watku zwykla platnicza tak nazywa... wtedy hipoteza
    > jest bardzo prawdopodobna

    Na co dzień wszystkie karty nazywa się po prostu kredytowymi. Nie czepiaj
    się.
    Zapewne visa elektron.
    A tak swoją drogą najwyższy czas, aby coś zrobić z tym punktem mówiącym o
    tym, że bank nie odpowiada za transakcje z pinem.

  • 6. Data: 2003-06-28 16:22:26
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > wymagały PINu). Karty tej nigdy też nie włożyłem do bankomatu (30 zł prowizji

    jakiego banku to karta?

  • 7. Data: 2003-06-28 16:27:18
    Od: s...@i...pl

    > jakiego banku to karta?

    citi silver

  • 8. Data: 2003-06-28 16:56:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Na co dzień wszystkie karty nazywa się po prostu kredytowymi. Nie czepiaj
    > się.

    Moze Ty nazywasz, moje zasoby poznawcze pozwalaja mi na rozroznainie
    sposoby rozliczania kart i uzywanie stosownej nomenklatury.

    > Zapewne visa elektron.

    Jak widzisz nie.

    > A tak swoją drogą najwyższy czas, aby coś zrobić z tym punktem mówiącym o
    > tym, że bank nie odpowiada za transakcje z pinem.

    Niektore odpowiadaja (Fortis, Inteligo).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2003-06-28 16:58:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > citi silver

    Ubezpieczenie Citi nie obejmuje transakcji pinowanych?
    I co z faktem, ze wyplata nastapila _po_ zastrzezeniu?

    Ubezpieczenie Multi obejmuje m.in. transkacje pinowane
    kiedy wyjawienie PINu bylo zwiazane z napascia - jezeli
    Citi tez to ma to moze najlepiej tak do tego podejsc?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-06-28 17:09:53
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > Ubezpieczenie Citi nie obejmuje transakcji pinowanych?
    > I co z faktem, ze wyplata nastapila _po_ zastrzezeniu?

    Witam
    Jesteś w błędzie. Ubezpieczenie Citi nie obejmuje transakcji pinowanych
    PRZED zastrzeżeniem
    Pozdr
    Mariusz