  • 1. Data: 2003-06-28 17:20:42
    Temat: Opłata abonamentu RTV przez zdefiniwany przelew
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Podano mi na poczcie numer konta
    na które mam opłacać abonament RTV.
    Podano mi następujący numer konta
    13200019-990893-17704-23100-103-90-0
    po kilku wizytach na poczcie twierdzą że numer
    jest prawidłowy , bank przyjmujący wpłate
    odsyła moje przelewy twierdząc że numer jest
    nieprawidłaowy i jego zapis jest również nieprawidłowy .
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-06-28 17:59:39
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > jest prawidłowy , bank przyjmujący wpłate
    > odsyła moje przelewy twierdząc że numer jest
    > nieprawidłaowy i jego zapis jest również nieprawidłowy .

    Hmm, zbieraj potwierdzenia wpłat dla ewentualnego kontrolera i ciesz
    się brakiem odpływu gotówki? ;-)

  • 3. Data: 2003-06-28 20:26:16
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości
    > Hmm, zbieraj potwierdzenia wpłat dla ewentualnego kontrolera i ciesz
    > się brakiem odpływu gotówki? ;-)

    ja raczej radze zadzwonic na nr tel ktory masz na rachunku - zmieniali
    ostatnio konta i podaja bzdury na poczcie
    oczywiscie naleznosc zaplac bez odsetek - a pro forma w opisie przelewu
    zaznacz, ze zaplata opozniona z powodu braku powiadomienia o zmianie konta
    ja nie zauwazylem ze od prawie pol roku mam zwroty wplat za rtv (mialem
    zlecenie stale) po telefonie jak wyzej - tak mi wlasnie poradzono

  • 4. Data: 2003-06-28 20:51:30
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bdkiqa$2i6$1@nemesis.news.tpi.pl>, w...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > jest prawidłowy , bank przyjmujący wpłate
    > odsyła moje przelewy twierdząc że numer jest
    > nieprawidłaowy i jego zapis jest również nieprawidłowy .

    Zalezy na jaki RUP wplacasz. W moim przypadku jest to RUP Warszawa
    Srodmiescie a konto jest nastepujace:

    13200019-990112-17704-201002-1030

    AP