  • 1. Data: 2003-06-28 11:47:24
    Temat: [Fortis] 27 czerwca wprowadzili NRB
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    na poniedzialek rano juz testowy przelew na nowy numer przygotowałem ;-)
    na razie nie dokonczyli roboty bo nie przewidzieli żeby np w pl@net w opcji
    "wyciąg" pokazać nowy numer rachunku - liczbe kontrolna trzeba policzyć
    samemu lub poczekać na papierowy wyciąg
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-06-28 23:59:21
    Temat: Re: [Fortis] 27 czerwca wprowadzili NRB
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    blad wrote in news:bdjv8t$66j$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > przewidzieli żeby np w pl@net w opcji "wyciąg" pokazać nowy numer
    > rachunku - liczbe kontrolna trzeba policzyć samemu lub poczekać na

    Beeep. W e-pakiecie nie ma papierowych wyciągów. :>

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {5D9024C8-2942-4273-988A-581438A64A66}

  • 3. Data: 2003-06-29 00:36:06
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Beeep. W e-pakiecie nie ma papierowych wyciągów.:>

    a mnie przysyłają :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-06-30 05:47:20
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    valet wrote in news:bdnut6$dv9$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > a mnie przysyłają :)

    Hm, tak sami z siebie ?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {D380D935-F937-488D-924C-E3E2C9229963}

  • 5. Data: 2003-06-30 07:20:03
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

> [...]
    opcji
    > "wyciąg" pokazać nowy numer rachunku - liczbe kontrolna trzeba policzyć

    Jak tylko się zalogujesz, to na liście dostępnych rachunków masz podany nr w
    NRB.
    Tak jak u mnie: 7016001215.....

    Janusz

  • 6. Data: 2003-06-30 07:50:20
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Janoush wrote in news:bdooaa$kfu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Jak tylko się zalogujesz, to na liście dostępnych rachunków masz
    > podany nr w NRB.
    > Tak jak u mnie: 7016001215.....

    1. Porównaj to co zaznaczyłem z tym co napisałeś
    2. Twój czytnik kaszani cytaty i masz źle ustawione kodowanie

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {4483D5D0-3DBD-474A-8FAD-CDC93EA7929C}

  • 7. Data: 2003-06-30 08:15:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Janoush"
    > (....) pokazać nowy numer rachunku

    > Jak tylko się zalogujesz, to na liście dostępnych rachunków masz podany nr
    > NRB.
    > Tak jak u mnie: 7016001215.....

    dzisiaj już widać NRB na pierwszym ekranie,
    tyle, że ja pisałem pierwszego maila w sobotę, a działać powinno od 27 czyli
    od piątku
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-06-30 14:05:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > dzisiaj już widać NRB na pierwszym ekranie,

    W innych miejscach np. wyciag/historia tez jest NRB.

  • 9. Data: 2003-06-30 15:06:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > W innych miejscach np. wyciag/historia tez jest NRB.

    zgadza się, teraz jest ale w sobotę nie było!
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-06-30 15:14:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > zgadza się, teraz jest ale w sobotę nie było!

    Widocznie w nocy z sob. na niedz. jeszcze kończyli robotę....
    ;-))