  • 1. Data: 2003-06-28 11:17:57
    Temat: Minimalna transakcja karta
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    No wlasnie - jak to wyglda u poszczegolnych aklajerow?

    Jako, iz zostalo mi 3,07 zl limitu na KK VE mBanku :-))
    postanowilem je wczoraj wydac na gume (do zucia :-))
    w cenie 1,99 - no i nie udalo sie! Wzialem inna za 2,10
    i juz przeszlo - POS PeKaO SA.

    Wydawalo mi sie, ze minimum to 1 zl ale moze tak jest
    tylko w PolCardzie? Jak to jest w BZWBK, Citi i eService?

    Teraz mam 97 gr. limitu - chyba juz mi sie nie uda nic
    kupic :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-06-28 11:28:26
    Temat: Re: Minimalna transakcja karta
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    najwieksza bariera bywa pani kasjerka...
    niekiedy sklepy maja limity i nie chca karty ponizej np 20 czy 10 zlotyh
    albo wrecz unikaja instalacji terminali...np w jednym KFC mozna w innym juz
    nie....o tyle smieszne, ze miejscem gdzie nie mozna jest KFC na parterze
    Galerii Mokotow..a ponoc jest tam wszystko NAJ
    a tak na marginesie jak jestesmy przy warszawskich KFC... dobra placisz juz
    gotowka...sprobuj dostac tego grosika reszty hehe

  • 3. Data: 2003-06-28 11:35:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > najwieksza bariera bywa pani kasjerka...

    Ta kwestie pomijam, placilem na stacji gdzie znam wszystkich pracownikow
    a obrot jest tak duzy, ze jedna transakcja mniej/wiecej nie robi roznicy

    > niekiedy sklepy maja limity i nie chca karty ponizej np 20 czy 10 zlotyh

    Do tej pory zdarzylo mi sie jeden raz, ze nie chciano mi przyjac platnosci
    zaslaniajac sie mala kwota (kawiarnia Rosenthal w "Kupcu Poznanskim", choc
    wlasciwie to tlumaczyli sie, ze platnosci karta przyjmuja tylko dla porcelany
    a za kawe i inne duperele tylko gotowka). W marketach nie mialem tego problemu,
    choc nieraz jak rachunek jest jednocyfrowy to place gotowka bo mi wygodniej.

    > albo wrecz unikaja instalacji terminali...np w jednym KFC mozna w innym juz
    > nie....o tyle smieszne, ze miejscem gdzie nie mozna jest KFC na parterze
    > Galerii Mokotow..a ponoc jest tam wszystko NAJ

    Nie wiem co to jest Galeria Mokotow :-), to ten taki kilkupietrowe centrum
    z wjazdem na parking "od tylu"?

    > a tak na marginesie jak jestesmy przy warszawskich KFC... dobra placisz juz
    > gotowka...sprobuj dostac tego grosika reszty hehe

    Tak jak na stacji benzynowej dla rachunku 100,02 nigdy nie prosza o te
    2 grosiki :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-28 11:39:08
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wilczek <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdjtkn$518$...@k...task.gda.pl...

    > Wydawalo mi sie, ze minimum to 1 zl ale moze tak jest
    > tylko w PolCardzie? Jak to jest w BZWBK, Citi i eService?
    >
    > Teraz mam 97 gr. limitu - chyba juz mi sie nie uda nic
    > kupic :-))

    Ostatnio obiło mi się o uszy, że eService ma minimum 1,01 zł, a BZ-WBK 5,00
    zł . Innych nie pamiętam...

  • 5. Data: 2003-06-28 11:42:10
    Od: "Marek M" <m...@o...pl>

    > Tak jak na stacji benzynowej dla rachunku 100,02 nigdy nie prosza o te
    > 2 grosiki :-)
    to fakt :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-06-28 11:54:09
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ostatnio obiło mi się o uszy, że eService ma minimum 1,01 zł, a BZ-WBK 5,00
    > zł . Innych nie pamiętam...

    No to mielibysmy

    PolCard - 1,00,- ???
    eService - 1,01,-
    PeKaO - 2,00,- (a moze 2,01?)
    Citi - ???
    BZWBK - 5,00,-

    I czy dla kazdej karty wyglada to tak samo?
    Czy np. dla MC/EC limity moga byc inne niz dla Visy?
    A jak to wyglada z Amexem i DC?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-06-28 12:10:58
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wilczek <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdjvog$fap$...@k...task.gda.pl...

    > No to mielibysmy
    >
    > PolCard - 1,00,- ???
    > eService - 1,01,-
    > PeKaO - 2,00,- (a moze 2,01?)
    > Citi - ???
    > BZWBK - 5,00,-
    >
    > I czy dla kazdej karty wyglada to tak samo?
    > Czy np. dla MC/EC limity moga byc inne niz dla Visy?
    > A jak to wyglada z Amexem i DC?

    Oto, co znalazłem:

    http://www.kartyonline.net/ciek_3.html
    PolCard - minimalna kwota to 1,01 [slip]
    CKC Pekao - minimalna kwota to 2,01[slip]
    BZWBK - minimalna kwota to 5,00 [slip]
    eService - minimalna kwota to (do sprawdzenia)
    CitiBank - minimalna kwota to 1,01[slip]

  • 8. Data: 2003-06-28 12:16:41
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > No to mielibysmy
    >
    > PolCard - 1,00,- ???
    > eService - 1,01,-
    > PeKaO - 2,00,- (a moze 2,01?)
    > Citi - ???
    > BZWBK - 5,00,-

    proponuję jeszcze wątek autoryzacji transakcji przy użyciu KK,
    ja mam w firmie Polcarda, niestety minimalnej transakcji nie próbowałem
    wykonać,
    mogę sprawdzić jutro, ale mam sprawdzoną kwotę dla transakcji przy użyciu
    VC/VG przy której terminal tej transakcji nie autoryzuje, w połowie zeszłego
    roku nie autoryzowali także MC, ale podobno MC nalegał i zaczeli
    autoryzować,

    i tak np. u mnie Visa nie jest autoryzowana do 210 PLN,
    u mojego kolegi w pubie do 100 zł,

    co ciekawe, nie spotkałem się nigdzie na innym terminalu poza Polcardem,
    żeby nie autoryzowało mojej płatności.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 9. Data: 2003-06-28 22:46:07
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > i tak np. u mnie Visa nie jest autoryzowana do 210 PLN,
    > u mojego kolegi w pubie do 100 zł,
    >
    > co ciekawe, nie spotkałem się nigdzie na innym terminalu poza Polcardem,
    > żeby nie autoryzowało mojej płatności.

    to czy wszystkie transakcje kart wypuklych sa autoryzowane i ew. od jakiej
    kwoty
    to juz zdaje sie zalezy od wlasciciela sklepu.

    pozdro
    SirmarK

  • 10. Data: 2003-06-28 22:56:46
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > to czy wszystkie transakcje kart wypuklych sa autoryzowane i ew. od jakiej
    > kwoty
    > to juz zdaje sie zalezy od wlasciciela sklepu.

    być może, ale nikt mnie o to nie pytał, przy montażu terminala, a napewno
    bym pamiętał, a w drugim sklepie mam eservice, który autoryzuje absolutnie
    wszystko, nawet 10 zł KK.
    i ten terminal był montowany jakiś rok temu i także nikt mnie nie pytał o
    coś takiego, ani nie zaproponował. A wręcz przy montażu podkreślał, że ten
    terminal przy każdej transakcji łączy się z jakimś numerem, zauważyłem też
    że wszystkie posy Polcardu nie autoryzują, gdy płacę Visą ,a inne
    autoryzują, choć nie jestem na 100% pewien to być może tylko polcard tak
    działa...

    Pozdrawiam,
    MK