  • 1. Data: 2011-12-19 19:57:23
    Temat: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Wyplacalem w Ameryce Poludniowej w bankomacie karta debetowa visa i po okolo
    8 godzinach dostaje sms z mbanku ze byly 2 proby wybrania ( w tym samym
    kraju Ameryki poludniowej)w miescie oddalonym setki km odemnie ale podano
    zly PIN.Co to moze oznaczac ? Czy ze byla jakas nakladka?Jezeli tak dlaczego
    podano zly PIN.Bankomat z ktorego bylo wybieane raczej jest pewny wiec jak
    to mozliwe ze wogole ktos probowal wybrac kase setki km oddalonej
    miescowosci?Jezeli tak to czy jest jeszcze mozliwe skopiowanie karty z
    czipem?Nigdy nie bylo placone ta karta w sklepie tylko raz w internecie w
    ameryce poludniowej ale z tymi danymi chyba nie mozna skopiowac karty?Czy
    blokowac taka karte?Na koncie niema nigdy duzo kasy wlasnie na wypadek
    takiej sytuacji.

  • 2. Data: 2011-12-19 20:49:20
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 20:57:23 +0100, Michal napisał(a):

    > zly PIN.Co to moze oznaczac ? Czy ze byla jakas nakladka?Jezeli tak dlaczego

    To może oznaczać, że czas kupić słownik i zasady interpunkcji.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2011-12-19 21:30:30
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:c1.01.3T6Z9Z$0hH@mike.oldfield.org.pl...

    > To może oznaczać, że czas kupić słownik i zasady interpunkcji.
    >
    > --
    Ale mu pomogłeś.... jestem pod wrażeniem

  • 4. Data: 2011-12-19 21:38:51
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    > dlaczego

    To może oznaczać, że czas kupić słownik i zasady interpunkcji.

    Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    to i plytkie.

  • 5. Data: 2011-12-19 21:40:18
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    wiadomości news:c1.01.3T6Z9Z$0hH@mike.oldfield.org.pl...

    > To może oznaczać, że czas kupić słownik i zasady interpunkcji.

    szukam tych zasad interpunkcji i nie wiem gdzie to sie kupuje.

    mspanc

  • 6. Data: 2011-12-19 21:48:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > mozna skopiowac karty?Czy blokowac taka karte?Na koncie niema nigdy duzo
    > kasy wlasnie na wypadek takiej sytuacji.

    Twoja karta z chipem (zakładam Delfin z mBanku) ma również pasek, który
    jest tak samo aktywny jak chip. Prawdopodobne jest że zastąpiło
    skopiowanie paska tylko coś z PINem poszło im nie tak. Na Twoim miejscu
    zastrzegłbym jak najszybciej kartę a jeżeli nie jest Ci to na rękę i po
    prostu w tej sytuacji (pobyt poza granicami PL) nie możesz/nie chcesz, to
    zmniejszył limit wypłat z bankomatów do zera. Później przy kolejnej
    wypłacie kombinował ze zmianą limitu i szybką wypłatą.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-12-19 21:53:36
    Temat: Re: kradzierz (KRADZIEŻ !!! kurna... ) danych karty? (no text)
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

  • 8. Data: 2011-12-19 22:44:09
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Nie dość, żeś nieuk, to jeszcze i cham.
    Człowiek nie nadąża tej hołoty plonkować. :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2011-12-20 00:25:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 22:38:51 +0100, Michal napisał(a):

    > Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Przy okazji mógłbyś nauczyć się też poprawnego cytowania.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2011-12-20 00:43:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Michal" <M...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
> [...]
    > ameryce poludniowej ale z tymi danymi chyba nie mozna skopiowac karty?Czy
    > blokowac taka karte?Na koncie niema nigdy duzo kasy wlasnie na wypadek

    "Raczej pewny" = "zimny ogien".
    Debetowa moze miec zero na koncie, a debet zrobi
    do wysokosci limitu debetu.
    8 godzin to duzo czasu. Ja raczej wzialbym
    pod uwage hotelowa pokojówke, czy kogos,
    kto pozbawil mnie, na chwile chociazby, kontaktu z karta.
    Kilka sekund wystarczy by przeciagnac karte przez skaner ukryty w dloni...

    Feromon