  • 1. Data: 2011-12-17 16:46:23
    Temat: Megaoszczędności...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Niestety dokładnie nie zapamiętałem, ale chodzi o jakieś gigantyczne
    oszczędności!!! Oszczędności, które są w zasięgu rąk niemal każdej
    Polki i niemal każdego Polaka! Podało to Radio!!! -- Wieść jest zatem
    autentyczna i w 100% pewna! Wystarczy zapłacić abonament (za używanie
    radioodbiornika) na rok z góry, aby zaoszczędzić masę pieniędzy!!!

    Teraz chyba trudno o telefon komórkowy bez radioodbiornika. Czy za
    takie coś też trzeba płacić abonament? :) (jeśli nie płaci się bez
    tegoż telefonu) żadnego abonamentu za używanie radioodbiornika? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-12-17 18:16:16
    Temat: Re: Megaoszczędności...
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > takie coś też trzeba płacić abonament? :) (jeśli nie płaci się bez
    > tegoż telefonu) żadnego abonamentu za używanie radioodbiornika? :)

    Oczywiście, że tak ! Gospodarstwa domowe płaca jednorazowo za
    wszystkiemu odbiorniki w domu (i samochodzie). Jeżeli więc nie płacisz
    abonamentu za to co w domu, to musisz zapłacić za to co w telefonie
    Natomiast biznes - za każdy egzemplarz radio i teleodbiornika. Czyli
    za wszystkie komórki radia samochodowe, itp ... Za każde z osobna!

    Takie prawo. A jak praktyka?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 3. Data: 2011-12-17 18:27:42
    Od: z <z...@g...pl>

    Telesfor Baudot pisze:
    > Oczywiście, że tak ! Gospodarstwa domowe płaca jednorazowo za
    > wszystkiemu odbiorniki w domu (i samochodzie). Jeżeli więc nie płacisz
    > abonamentu za to co w domu, to musisz zapłacić za to co w telefonie

    Może coś przeoczyłem ale do tej pory wytyczne rady zwalniały urządzenia
    których zadaniem nie jest odbiór TV (radia) a tylko mają taką możliwość
    jako dodatkowa funkcja. Czyli komputery, telefony, budziki.
    Dopiero "mądrzy" mają pomysł żeby jechać po całości.
    Czyli jeśli mam w domu komputer z monitorem, laptop, telefon komórkowy,
    budzik a nie mam telewizora, radia (wieży), odbiornika TVSat to nie
    płace abonamentu.

    > Natomiast biznes - za każdy egzemplarz radio i teleodbiornika. Czyli za
    > wszystkie komórki radia samochodowe, itp ... Za każde z osobna!

    Tutaj racja

  • 4. Data: 2011-12-17 20:29:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jcimv1$b6c$...@i...gazeta.pl

    > Tutaj racja

    [ja coś mam bez odliczeń?...]

    No -- ja na szczęście jestem w całości prywatny!!! ;)

    Polecam ostatniego (5.0) AllPleyer. Odtwarza chyba wszystko. :)

    FLV (popierdolone) odtwarza (u mnie przynajmniej)
    dopiero po ściągnięciu kodaka (ja ściągnąłem pakiet
    CCCP) ale za to bez łaski. :)

    Jest i radio (Zet czy Tok FM i RMF FM) i TV (Trwam
    na przykład -- ale mam jakiś problem z jej fonią)
    i oglądanie filmów z Iplexu oraz z nośników DVD...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-12-18 02:55:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jciu3c$2fa$...@i...gazeta.pl

    > Polecam ostatniego (5.0) AllPleyer. Odtwarza chyba wszystko. :)

    Chyba pośpieszyłem się -- chyba ta wersja jest płatna.
    (a może naprawdę wymaga przebootowania? -- ja nie mam
    ochoty na przebootowanie) Wersja 4.7 umożliwia oglądanie
    filmów Iplexa za free.

    -=-

    Tak sobie myślę... Ja w ogóle nie oszczędzam... Co to
    będzie na stare lata?... Ani razu nie zapłaciłem
    wiadomego abonamentu radiowego na rok z góry...

    -=-

    Do oglądania FLV na netbooku (w FHD -- netbookowi brak
    mocy przerobowych) najlepszy chyba jest jednak Media
    Player Classic -- bo lekki...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-12-18 11:31:44
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Eneuel Leszek Ciszewski wystukał, co następuje:

> [...]
    > takie coś też trzeba płacić abonament? :) (jeśli nie płaci się bez
    > tegoż telefonu) żadnego abonamentu za używanie radioodbiornika? :)

    Nie przejmuj się - (debilki) wnet poprawią błąd:
    http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za
    -komputer-w-
    domu,Aktualnosc,29152.html

    przecież misja jest najważniejsza!

  • 7. Data: 2011-12-18 12:54:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jcimv1$b6c$...@i...gazeta.pl

    > Może coś przeoczyłem ale do tej pory wytyczne rady zwalniały urządzenia których
    zadaniem nie jest odbiór TV (radia) a tylko mają
    > taką możliwość jako dodatkowa funkcja. Czyli komputery, telefony, budziki.

    Zadaniem wieżyczki nie jest odbiór radia -- wieżyczka jedynie ma tę możliwość. :)
    Podobnie z telewizorem -- jego zadaniem jest mówienie o zasobności portfela
    właściciela (skoro ktoś wywalił w śmietnik kilka tałzenów złotych -- zapewne
    jest bogaty) nie zaś odbiór TV (i tak tam (w TV) nic nie ma ciekawego) -- natomiast
    odbiornik TV ma możliwość odbierania TV, choć nie każdy odbiornik TV będzie miał
    taką możliwość za kilka lat... Czyż za odbiornik analogowy trzeba będzie płacić
    abonament, gdy taki odbiornik nie zdoła odebrać sygnału TV? A czy za komplet
    odbiornik analogowy+dekoder cyfrowy (translator cyfrowo-analogowy) można
    pobierać opłatę? Chyba nie można będzie. :)

    W nocy słuchałem TV Trwam (czy Radia Rydzyka) i padły tam mądre słowa. :)
    Otóż -- ojcowie Redemptoryści uważają, że milion dolarów to małe pieniądze.
    Dopiero miliardy złotych (czyli miliard dolarów -- jak pojmuję) to duże
    pieniądze. :)

    Jak łatwo wydać milion dolarów zebrany na tacę. :)

    -=-

    BTW miliona dolarów. :) Na moich oczach zbudowano plac zabaw na ziemi
    wartej około miliona dolarów. :) Można było tam zbudować garaże, nad
    którymi byłby ów plac zabaw -- dzieci powinny mieć miejsce do zabawy,
    ale i samochody trzeba gdzieś stawiać. :) Tuż pod nosem mam taki
    właśnie mały placyk -- na dole garaże, na górze placyk z huśtawką,
    ławkami, trawnikiem...

    -=-

    Jak łatwo szafować milionami cudzymi. :)

    -=-

    A teraz dobra rada ćwierćwiecznym (i starszym) kobietom, które utraciły
    swe fabryczne zszywki kilkanaście lat temu i teraz chcą za mnie wyjść
    za mąż -- za mnie, czy raczej za moje mieszkanie, odwołując się do
    mojego miłosierdzia. :) Tak, jak niegdyś wy uznałyście, że wasze
    cipki :) są waszą własnością, którą możecie dowolnie rozporządzać,
    tak teraz ja uważam, że też mam prawo do rozporządzania moimi jajami.
    A jeśli potrzebne są wam mieszkania (w co wierzę -- bo jednak w dupcię
    zimno w czasie kopulacji, gdy nie ma dookoła ścian i na głowę kapie,
    gdy nie ma nad nią dachu) zastukajcie do miłosierdzia ludzi takich
    jak ojcowie Redemptoryści lub miłosierny Jerzy Kopania, profesor
    uniwersytetu. :) Redemptoryści uważają, że milion dolarów to
    niedużo, a Jerzy Kopania ponad 10 lat temu zmarnował państwowe
    (czyli i wasze, i moje) pieniądze, za które można by wówczas kupić
    5 mieszkań o powierzchni 65 metrów kwadratowych każde (łącznie -- 5 razy
    po 65 metrów kwadratowych, czyli razem 325 metrów kwadratowych) uznając
    to za małą stratę. :) Skoro zaś wy dobrowolnie płacicie na dobro
    Redemptorystów i uznajecie mądrość profesora uniwersytetu, Jerzego
    Kopani, uznajcie także, iż jedno mieszkanie (warte raptem ze sto
    tysięcy dolarów amerykańskich) to tak zwane małe piwo. :)

    -==

    Tusk przed laty szedł na wybory z hasłami takimi jak obniżenie podatków
    (podwyższył i zamierza nadal podwyższać) i likwidacja głupot takich jak
    abonamentu RTV (nie likwiduje) a jednak został premierem kolejny raz... :)

    Polacy szli na barykady, aby walczyć przeciwko głupocie i arogancji władzy,
    aby likwidować komunizm i wprowadzać wolny rynek -- ale jakoś im nie wyszło. :)

    -=-

    A gdyby tak wprowadzić podatek od wszystkiego? Od mebli, od mydła w łazience,
    od prysznica, od podłogi (już jest) i od ściany (od każdej -- działowej także)
    od telewizora (choćby i stojącego u sąsiada, o ile podatnik odwiedza takiegoż
    sąsiada częściej niż raz w tygodniu) i od pralki?... Od spodni, od każdej
    sztuki bielizny, od kurtki, swetra, czapki, szalika?... Albo nie... Nie od
    każdej sztuki -- po prostu od bielizny, od szalików, od swetrów...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-12-18 12:59:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojtek" X...@l...at.home

    > Nie przejmuj się - (debilki) wnet poprawią błąd:
    > http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za
    -komputer-w-domu,Aktualnosc,29152.html

    Smartfony, tablety, nawigacje satelitarne itp. urządzenia nie będą liczone
    jako komputery?... W aparacie fotograficznym też siedzi niezły komputer. :)
    A wkrótce nie będzie pralki czy lodówki bez komputera wewnątrz... Czy
    samochód z ,,pokładowym komputerem'' też załapie się pod ten podatek?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-12-18 14:00:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Muszę Cię rozczarować - taki podatek już jest, wynosi 23% i nazywa się VAT
    :)
    WOJO

  • 10. Data: 2011-12-18 14:19:25
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2011-12-18 15:00, WOJO pisze:
> [...]
    > każdej sztuki -- po prostu od bielizny, od szalików, od swetrów...
    >
    > Muszę Cię rozczarować - taki podatek już jest, wynosi 23% i nazywa się

    Tylko, że VAT płacisz raz, jak kupujesz.
    A ta banda chce bezprawnie (prawem silniejszego) zdzierać comiesięczny
    haracz.
    Stanem końcowych tych działań będzie absolutny komunizm. Nikt nic nie
    ma, każdy pracuje dla idei (aby nie dostać kulki w łeb), a państwo daje
    mu papu. Tyle, ile uzna za stosowne. Jak kurom na fermie jajczarskiej.
    Głosujcie dalej na POPiSLDPSL.

    --
    Tnx. SQLwiel.