  • 1. Data: 2011-12-19 08:36:15
    Temat: MultiBank - wersja lajt
    Od: luc <b...@g...net>

    W mBanku zrobili wcześniej, użytkownicy przetestowali, to i w końcu
    pojawił się dla Multi:

    https://m.multibank.pl/

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-12-19 15:51:51
    Temat: Re: MultiBank - wersja lajt
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    luc wrote:

    > W mBanku zrobili wcześniej, użytkownicy przetestowali, to i w końcu
    > pojawił się dla Multi:
    >
    > https://m.multibank.pl/

    A mozna robic tam przelewy zatwierdzane sms?
    Bo mB ma i strone mobilna, i aplikacje na ios/android... i wszystko to
    g..no warte, bo jak przychodzi co do czego i tak trzeba sie logowac do
    pelnej wersji.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-01-01 19:50:40
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    luc <b...@g...net> napisał(a):

    > W mBanku zrobili wcze=C5=9Bniej, u=C5=BCytkownicy przetestowali, to i w ko=
    > =C5=84cu
    > pojawi=C5=82 si=C4=99 dla Multi:
    >
    > https://m.multibank.pl/
    >

    > pzdrwm
    > luc
    Jak dla mnie -rewelacja. Uratowało mi urlop, gdzie miałem zasięg tylko po GPRS ;-)

    Pozdrawiam,