  • 81. Data: 2012-02-10 03:16:05
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    dla cwokow http://imageshack.us/photo/my-images/692/male0008.jp
    g/ .
    odwiedzilem znowu pol amryki poludniowej teraz sobie siedze przy palmach i
    kolejnej lampce wina.cwoki sa dumne ze potrafia sprawdzic IP wiec sprawdzcie
    i poprawcie tez bledy przedluzycie sobie penisa za dwa dni bede na morzem
    karaibskim potem panama i dalej. znajomi mi nie pozwalaja siedziec przy
    laptopie i ciagna do tanca przy dzwiekach latynoski.a cwoki z sa dumni ze
    swoich kreytsnkich postow

    saudos desde Colombia :)

  • 82. Data: 2012-02-10 03:26:02
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    pierwsza odpowiedź na temat w tym przydługim temacie.
    ludzie ogarnijcie się. skąd w was tyle nienawiści?

    :) przeciez to normalne ze normalnych ludzi i wporzadki i myslacych to
    mniejszosc .
    lem tez to zauwazyl.
    pozdrawiam

  • 83. Data: 2012-02-10 07:58:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote on 2011-12-21_16:14

    > ale żeś się bajek naoglądał.

    witek,
    troll dyskutuje z koliną, a Ty im odpowiadasz... Miejże więcej
    szacunku do siebie :-|

    witrak()

  • 84. Data: 2012-02-10 08:26:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12/26/2011 12:36 PM, darkblue wrote:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    >
    > pierwsza odpowiedź na temat w tym przydługim temacie.
    > ludzie ogarnijcie się. skąd w was tyle nienawiści?

    Wsrod Polakow jestes... czemu ciebie tak to dziwi?

    Podobna wole rozwiazywania problemow maja polscy politycy. Klotliwosci
    ci u nas dostatek; oleju w glowie - troche mniej.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org