  • 11. Data: 2011-12-20 05:48:36
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne

    ludzie bez szacunku do wsłasnego jenzyka to już nie polacy. Zaczyna się od
    błędów ort, kończy na katastrofie Katyńskiej
    Życzę by ci te karte wyczyscili aż do gołego delfina

    jk

  • 12. Data: 2011-12-20 13:44:29
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 20:57:23 +0100, Michal napisał(a):

> [...]
    > podano zly PIN.Co to moze oznaczac ? Czy ze byla jakas nakladka?Jezeli
    > tak dlaczego podano zly PIN.Bankomat z ktorego bylo wybieane raczej
    > jest pewny wiec jak to mozliwe ze wogole ktos probowal wybrac kase
    > setki km oddalonej miescowosci?Jezeli tak to czy jest jeszcze mozliwe
    > skopiowanie karty z czipem?Nigdy nie bylo placone ta karta w sklepie
    > tylko raz w internecie w ameryce poludniowej ale z tymi danymi chyba nie
    > mozna skopiowac karty?Czy blokowac taka karte?Na koncie niema nigdy duzo
    > kasy wlasnie na wypadek takiej sytuacji.

    Twoja karta z chipem (zakładam Delfin z mBanku) ma również pasek, który
    jest tak samo aktywny jak chip. Prawdopodobne jest że zastąpiło
    skopiowanie paska tylko coś z PINem poszło im nie tak. Na Twoim miejscu
    zastrzegłbym jak najszybciej kartę a jeżeli nie jest Ci to na rękę i po
    prostu w tej sytuacji (pobyt poza granicami PL) nie możesz/nie chcesz, to
    zmniejszył limit wypłat z bankomatów do zera. Później przy kolejnej
    wypłacie kombinował ze zmianą limitu i szybką wypłatą.

    Tak bylo raczej ze tylko pasek skopiowano a z pinem nie wyszlo.
    Nowa karta juz w drodze.

  • 13. Data: 2011-12-20 13:45:36
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Nie dość, żeś nieuk, to jeszcze i cham.
    Człowiek nie nadąża tej hołoty plonkować. :(

    haha zlodziej krzyczy lapac zlodzieja .wspuczuje debilizmu

  • 14. Data: 2011-12-20 13:45:57
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 22:38:51 +0100, Michal napisał(a):

    > Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Przy okazji mógłbyś nauczyć się też poprawnego cytowania.

    nie dziwi mnie ze tyle kretynow w internecie nawet Lem to zauwazyl. Wiec
    naucz sie troche wiecej bo za malo wiesz.nie bede ci tlumaczyl bo jestes
    zalosny.zobacz sobie z jakiego programu korzystma i poszukj to znowu sie
    czegos nauczysz anie bedziesz wypisywal farmazonow.

  • 15. Data: 2011-12-20 13:49:37
  • 16. Data: 2011-12-20 13:57:44
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne

    ludzie bez szacunku do wsłasnego jenzyka to już nie polacy.

    wlasnie to ukryta opcja jaks tam.idiotyzm moze przerazac

  • 17. Data: 2011-12-20 18:41:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]
    >
    > Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne

    Jak już opanujesz ortografię i interpunkcję, to przejdziemy do bardziej
    skomplikowanych zagadnień.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2011-12-20 18:43:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 14:45:57 +0100, Michal napisał(a):

    > nie dziwi mnie ze tyle kretynow w internecie nawet Lem to zauwazyl.

    Niestety, jesteś smutnym przykładem, że miał rację...

> [...]
    > zalosny.zobacz sobie z jakiego programu korzystma i poszukj to znowu sie
    > czegos nauczysz anie bedziesz wypisywal farmazonow.

    Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 19. Data: 2011-12-20 19:31:22
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513

    a dontego trzyma CAŁA kasa na delfinie i nie zasłania dłonio PINU jak
    wklepuje. Typowa ofiara dla skimera...

    jk

  • 20. Data: 2011-12-20 19:32:42
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Nowa karta juz w drodze.

    dorze ze nie badaja inteligencji przy wydawaniau drugiej bo bys dostal bez
    paska i cipu

    jk