  • 1. Data: 2006-09-14 22:11:52
    Temat: konto walutowe
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Gdzie polecacie konto w dolarach wykorzystywane przy wyjazdach
    zagramanicznych?

    Coś taniego, dające możliwość wypłacania kaski w bankomatach.

    wiem o ofercie Citi, coś jeszcze?

    R.

  • 2. Data: 2006-09-15 20:54:43
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > wiem o ofercie Citi, coś jeszcze?

    multibank:
    http://kredyt.org.pl/multibank/0/0/1/

  • 3. Data: 2006-09-15 21:36:20
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    @dams (news:18644$450b1317$540a1b60$30109@news.chello.pl)
    Napisał(a):
    > multibank:
    > http://kredyt.org.pl/multibank/0/0/1/

    Podkreślę wypłacanie kasy z bankomatów, a tu nie ma czegoś takiego. Poza tym
    zalatuje spamem - nie czytałem kredyt.org.pl za to na stronie głównej o
    karcie nie ma mowy..

    R.

  • 4. Data: 2006-09-16 05:27:08
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Podkreślę wypłacanie kasy z bankomatów, a tu nie ma czegoś takiego. Poza
    > tym zalatuje spamem - nie czytałem kredyt.org.pl za to na stronie głównej
    > o karcie nie ma mowy..

    to jest najzwyczajniejsze kono bankowe - jakie oferuje multibank -
    wypełniając wniosek wybierasz walutowe. A nie słyszałem żeby do konta nie
    było kart...

    @dams

  • 5. Data: 2006-09-16 05:31:40
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Poza tym zalatuje spamem - nie czytałem kredyt.org.pl za to na stronie
    > głównej o karcie nie ma mowy..

    może poczytaj google:
    http://tinyurl.com/o2olx
    to konto - jeżeli chodzi o walutowe jest bodajże najtańsze i bardzo
    chwalone...

    PS Co do spamu - Twoja sprawa jak zrobisz ... ja chciałem Ci pomóc - bo
    chyba o to prosiłeś. Może było dodać że nie życzysz sobie linków - ofert itp
    itd

    @dams

  • 6. Data: 2006-09-16 07:41:44
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    @dams (news:266ca$450b8c46$540a1b60$29826@news.chello.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > PS Co do spamu - Twoja sprawa jak zrobisz ... ja chciałem Ci pomóc - bo
    > chyba o to prosiłeś. Może było dodać że nie życzysz sobie linków - ofert

    No dobra, może jestem przewrażliwiony... Ale prawdę powiedziawszy, w TOiP
    nie znalazłem opłat z korzystania z karty Multi przy koncie walutowym.
    Dlatego założyłem że nie ma karty do niego. Może naświetlę sytuację: firma
    wpłaca w kraju $$ na konto walutowe, z którego mogę wypłacać kasę
    zagramanicą. Oczywiście szukam najbardziej optymalnego kosztowo wariantu.

    R.

  • 7. Data: 2006-09-16 10:54:36
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Może naświetlę sytuację: firma wpłaca w kraju $$ na konto walutowe, z
    > którego mogę wypłacać kasę zagramanicą. Oczywiście szukam najbardziej
    > optymalnego kosztowo wariantu.

    Najlepszy byłby Paypal - tylko nie wiem na jakich warunkach i gdzie
    będziesz. Jest WU ale tam sa dosyć dosyć prowizje. Multibank jest chwalony -
    jako tanie konto walutowe - wybór nalezy do Ciebie
    pozdrawiaqm
    @dams

  • 8. Data: 2006-09-16 19:49:01
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    @dams (news:94f00$450bd876$540a1b60$19132@news.chello.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > będziesz. Jest WU ale tam sa dosyć dosyć prowizje. Multibank jest
    > chwalony - jako tanie konto walutowe - wybór nalezy do Ciebie

    Jak będzie więcej wyjazdów to chyba jednak zdecyduję się na Citibank,
    przynajmniej nie zedrzą z prowizji i kursów walutowych (wypłaty z bankomatów
    Citi w $$)

    R.

  • 9. Data: 2006-09-17 17:30:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 07:27:08 +0200, "@dams" <a...@S...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >to jest najzwyczajniejsze kono bankowe - jakie oferuje multibank -
    >wypełniając wniosek wybierasz walutowe. A nie słyszałem żeby do konta nie
    >było kart...

    Do tego akurat nie ma (co jest sporą wadą).

  • 10. Data: 2006-09-18 06:08:33
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak będzie więcej wyjazdów to chyba jednak zdecyduję się na Citibank,
    > przynajmniej nie zedrzą z prowizji i kursów walutowych (wypłaty z

    Dopiero jak zobaczysz, po jakim kursie przeliczają te "bezprowizyjne"
    wypłaty, to się posiusiasz.
    k.