  • 1. Data: 2006-09-14 20:02:08
    Temat: [mBank] ankieta - ile czekaliście na podpisanie umowy mPlan hipoteczny
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Sam zamierzam wziąć taki kredyt, a sprzedawca nie za bardzo chce czekać.
    Myślę że informacja taka pomoże innym podjąc decyzję o wyborze banku.

    Proszę o odpowiedzi wg następującego schematu

    1. dzień 0 - złożenie kompletu dokumentów
    2. dzień X - podpisanie umowy kredytowej
    3. dzień x - wypłata pieniędzy

    W przypadku komplikacji proszę o podanie przyczyn opóźnień.
    No i dziękuję wszystkim, którzy wezmą udział w ankiecie

  • 2. Data: 2006-09-14 20:10:45
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-09-14, Mario <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Proszę o odpowiedzi wg następującego schematu
    >
    > 1. dzień 0 - złożenie kompletu dokumentów
    > 2. dzień X - podpisanie umowy kredytowej
    X= dzien 0 + 2 tygodnie
    > 3. dzień x - wypłata pieniędzy
    dzien x = dzien wskazany przeze mnie + 2. W moim przypadku bylo to 3
    tygodnie pozniej. Przy czym pomiedzy pkt 2 a 3 mialem spotkanie u notariusza
    aby podpisac notarialna umowe kupna. W momencie skladania dokumentow
    mialem umowe przedwstepna.

    > W przypadku komplikacji [...]

    Komplikacji brak. Wszystko milo i sprawnie. Tyle ze zdolnosc kredytowa
    mialem znacznie przewyzszajaca kwote branego kredytu - moze to bylo
    przyczyna.

  • 3. Data: 2006-09-15 05:53:18
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    Mario napisał(a):
> [...]
    >
    > W przypadku komplikacji proszę o podanie przyczyn opóźnień.
    > No i dziękuję wszystkim, którzy wezmą udział w ankiecie

    Komplet dokumentów w przypadku mBanku to pojęcie zupełnie
    nieodpowiednie. Potrafią miesiąc po złożeniu "kompletu" poprosić o
    coś jeszcze, potem o coś jeszcze, potem o jeszcze raz już składane
    dokumenty, które się (w sumie z ich winy) przeterminowały itd. Ja
    załatwiałem 5 miesięcy.

  • 4. Data: 2006-09-15 07:11:37
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Mario napisał(a):
    > 1. dzień 0 - złożenie kompletu dokumentów
    > 2. dzień X - podpisanie umowy kredytowej
    > 3. dzień x - wypłata pieniędzy

    Od dnia 0 do dnia X było ok. 2 tygodni, ale jak już ktoś napisał - mBank
    nie mówi od razu, ktorych dokumentów potrzebuje. Czekasz tygodniami a
    oni Ci mówią, że jeszcze to i dopiero mogą zrobić kredyt.

    Pomiędzy dniami X i x jest jeszcze akt notarialny.

    Dokumenty potrzebne do uruchomienia kredytu złozyłem w piątek, we wtorek
    kredyt został uruchomiony.

  • 5. Data: 2006-09-17 14:03:15
    Temat: Ja czekam już szósty tydzień
    Od: "Krociech" <k...@g...pl>

    A zanosi się na siódmy.
    Sami nie są w stanie określić, jakich chcą dokumentów, cały czas coś się
    zmienia. Niedługo stracę zaliczkę, ale wtedy pozwę ich do sądu i poinformuję
    niemieckiego akcjonariusza, jak bardzo mają gdzieś klientów.

  • 6. Data: 2006-09-18 21:12:01
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Mario" <n...@o...pl> wrote in message

    3.12.2005 Umowa przedwstępna.
    5.12.2005 złożenie wniosku i niezbędnych dokumentów.
    29.12.2005 decyzja z banku o przyznaniu kredytu
    4.01.2006 podpisanie umowy kredytowej
    12.01.2006 notariusz
    17.01.2006 wypłata środków

    Przekleiłem to z mojej odpowiedzi na podobne pytanie w wątku
    "[mBank] kredyt hipoteczny - dziwna sprawa".

    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 7. Data: 2006-09-18 21:39:20
    Temat: Re: Ja czekam już szósty tydzień
    Od: konto <b...@o...pl>

    Krociech napisał(a):
> [...]
    > zmienia. Niedługo stracę zaliczkę, ale wtedy pozwę ich do sądu i poinformuję
    > niemieckiego akcjonariusza, jak bardzo mają gdzieś klientów.

    Co to za akcjonariusz?

  • 8. Data: 2006-09-21 20:16:17
    Od: u...@g...com

    konto napisał(a):