  • 21. Data: 2006-09-18 21:26:47
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:een71n.168.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
    > Dnia Mon, 18 Sep 2006 22:30:05 +0200, "turczy"
    > <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wklepał(-a):

    > W czym problem? Dziesiątki osób tu na grupie to robiło.
    >
    > --
    > Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl

    Przed chwilą usiłowałem to zrobić otrzymałem komunikat:

    "Błąd
    Przelew z rachunku walutowego można wykonać jedynie na rachunek wewnętrzny."

    co Ty na to? Znasz jakiś sposób na przelanie tych pieniędzy bez otwierania
    konta złotówkowego?
    Arek

  • 22. Data: 2006-09-19 15:13:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 23:26:47 +0200, "turczy"
> [...]

    >co Ty na to? Znasz jakiś sposób na przelanie tych pieniędzy bez otwierania

    A którą opcję wybierałeś? Przelew jednorazowy, Przelewy zagraniczne czy Przelewy
    zdefiniowane?

  • 23. Data: 2006-09-19 15:40:55
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

> [...]
    > <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wklepał(-a):

    > A którą opcję wybierałeś? Przelew jednorazowy, Przelewy zagraniczne czy

    jednorazowy

  • 24. Data: 2006-09-19 17:58:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 17:40:55 +0200, "turczy"
    <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wklepał(-a):

    >jednorazowy

    No to wybierz "Przelewy zagraniczne".

  • 25. Data: 2006-09-19 18:07:49
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    > Dnia Tue, 19 Sep 2006 17:40:55 +0200, "turczy"
> [...]

    Uważasz że to jest sposób na wybranie pieniędzy z rachunku?
    Znaczy co mam zrobić? Wysłać te dolce za granice na rachunek który sobie tam
    otworze i odesłać spowrotem do kraju na inne konto. LOL
    Arek

  • 26. Data: 2006-09-19 18:23:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 20:07:49 +0200, "turczy"
> [...]

    >Znaczy co mam zrobić? Wysłać te dolce za granice na rachunek który sobie tam
    >otworze i odesłać spowrotem do kraju na inne konto. LOL

    Weź poczytaj komunikaty na ekranie albo zadzwoń na multilinię, bo jesteś
    strasznie oporny. Opcja ta służy również do przelewów walutowych krajowych.

  • 27. Data: 2006-09-19 22:32:01
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał w
    wiadomości news:eem7g1$4m3$1@inews.gazeta.pl...

    > Potwierdzam, że jest to dobre rozwiązanie. Karta Maestro jest jedna, ale
    > można otworzyć rachunek główny w PLN i do niego 3 subkonta walutowe w USD,
    > EUR i GBP (bez dodatkowych opłat).

    Zapomniałeś o CHF

    > Póżniej poprzez operatora serwisu telefonicznego lub osobiście można
    > podpinać tę kartę do któregokolwiek rachunku. Otrzymujemy wtedy kartę
    > płatniczą z możliwością wypłacania gotówki z bankomatów aż w czterech
    > walutach, bez przewalutowania i prowizji (jeśli korzystamy z bankomatów
    > Citi). Całość kosztuje 10 zł/mies. Należy tylko pamiętać, że transakcje
    > bezgotówkowe są _zawsze_ rozliczane z konta złotówkowego i z
    > przewalutowaniem.

    U mnie wszystkie transakcje zawsze rozliczało z walutowego.

  • 28. Data: 2006-09-19 22:32:40
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Robert.I" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KaShMiRi" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Konto prowadzone w dolarach, wypłata z bankomatu w dolarach... gdzie tu
    > miejsce na przeliczanie?

    A jak wypłacasz w funtach??? Na Wyspach lepiej zapomnij o dolarach.

  • 29. Data: 2006-09-20 09:10:30
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    KaShMiRi napisał(a):
    > Zapomniałeś o CHF

    Możliwe.

    > U mnie wszystkie transakcje zawsze rozliczało z walutowego.

    A to nie jest możliwe. Wszystkie płatności bezgotówkowe (np. zakupy z
    użyciem karty w sklepie) są rozliczane w PLN i z konta złotówkowego.
    Taka jest główna zasada w Citi. Jeśli nie wierzysz zadzwoń na infolinię.

    --
    Dawid

  • 30. Data: 2006-09-20 17:21:14
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    KaShMiRi (news:eepr5h$tbh$1@news.interia.pl)
    Napisał(a):
    > Użytkownik "Robert.I" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A jak wypłacasz w funtach??? Na Wyspach lepiej zapomnij o dolarach.

    normalnie... podczepiasz pod konto złotówkowe konto w funtach, przpinasz
    kartę i możesz wypłacać.

    Rzeczywiście, Citi to doskonała alternatywa dla podróżujących

    R.