    From: "Robert.I" <T...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto walutowe
    Date: Sat, 16 Sep 2006 09:41:44 +0200
    Sender: r...@d...derbynet.pl

    @dams (news:266ca$450b8c46$540a1b60$29826@news.chello.pl)
    Napisał(a):
    > może poczytaj google:
    > http://tinyurl.com/o2olx
    > to konto - jeżeli chodzi o walutowe jest bodajże najtańsze i bardzo
    > chwalone...
    > PS Co do spamu - Twoja sprawa jak zrobisz ... ja chciałem Ci pomóc - bo
    > chyba o to prosiłeś. Może było dodać że nie życzysz sobie linków - ofert
    > itp itd
    > @dams

    No dobra, może jestem przewrażliwiony... Ale prawdę powiedziawszy, w TOiP
    nie znalazłem opłat z korzystania z karty Multi przy koncie walutowym.
    Dlatego założyłem że nie ma karty do niego. Może naświetlę sytuację: firma
    wpłaca w kraju $$ na konto walutowe, z którego mogę wypłacać kasę
    zagramanicą. Oczywiście szukam najbardziej optymalnego kosztowo wariantu.

    R.