  • 1. Data: 2006-09-14 21:15:11
    Temat: Konto Lloyds (GBP), wyplata w Polsce - jaki kurs wymiany?
    Od: s...@z...pg.gda.pl

    Dzień dobry

    Posiadam konto w brytyjskim oddziale Lloyds'a. Konto prowadzone jest w
    GBP. Chciałbym wybrać pieniądze w bankomacie w Polsce. W związku z
    tym mam pytanie - wg. jakiego kursu będzie przeliczana transakcja?
    Kurs NBP?

    Z poważaniem Szymon Jastrzębowski

  • 2. Data: 2006-09-14 21:40:36
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <s...@z...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

[...]

    Wedlug kursu Lloyds'a (sell).

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-15 07:00:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > GBP. Chciałbym wybrać pieniądze w bankomacie w Polsce. W związku z
    > tym mam pytanie - wg. jakiego kursu będzie przeliczana transakcja?

    To wie tylko Lloyds.
    Prawdopodobnie wg kursu organizacji karcianej (Visa/MC) + prowizje ustalane
    przez Lloyds.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-09-15 07:40:37
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    ostatnio wyplacalem, kurs kantorowy byl (w najlepszym kantorze w 3m) 5,82 a
    lloyds wymienil po 5,68.
    maciej

  • 5. Data: 2006-09-15 07:43:07
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    aha ale jeszcze do tego dochodzi prowizja 3Ł od 200Ł wyplacanych czyli okolo
    1,5%.alimit masz taki jakw uk czyli chyba najmniej jaki daje lloyds to
    200Ł/dzien.

  • 6. Data: 2006-09-16 10:09:58
    Od: s...@z...pg.gda.pl

    Dzień dobry

    W jaki sposób polecali by Państwo wybrać pieniadze w Polsce z konta
    w Lloyds (bankomat czy przez oddzial banku korespondenta - PKO BP czy
    moze jeszcze innego)?

    Z poważaniem Szymon Jastrzębowski

  • 7. Data: 2006-09-16 10:18:00
    Od: s...@z...pg.gda.pl

    maciej j. napisał(a):
    > ostatnio wyplacalem, kurs kantorowy byl (w najlepszym kantorze w 3m) 5,82 a
    > lloyds wymienil po 5,68.
    > maciej

    Na stronie Lloydsa znalazlem nastepujace informacje:

    BANK SELLING RATES:
    Currency Bank Notes Travellers Cheques
    Poland Zloty (PLN) 5.465200 5.797300

    Czyli z tego co rozumiem - przeliczą mi przy wypłacie z bankomatu po
    5.46..?

    Pozdrawiam Szymon Jastrzębowski

  • 8. Data: 2006-09-17 16:15:50
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    W jaki sposób polecali by Państwo wybrać pieniadze w Polsce z konta
    w Lloyds (bankomat czy przez oddzial banku korespondenta - PKO BP czy
    moze jeszcze innego)?

    to zalezy ile tego masz i czy chcesz wyplacic w jedej turze czy na
    raty???jest kilka sposobow ale nie bede o wszystkim pisal dopoki nei mam
    wiecej danych.

    maceij

  • 9. Data: 2006-09-18 11:48:59
    Od: s...@z...pg.gda.pl

    maciej j. napisał(a):
> [...]
    >
    > to zalezy ile tego masz i czy chcesz wyplacic w jedej turze czy na
    > raty???jest kilka sposobow ale nie bede o wszystkim pisal dopoki nei mam

    Pieniędzy to dużo nie jest - ok z 2xlimit - wiec chyba wybiorę
    bankomat. dziękuje za pomoc

    Szymon Jastrzębowski

  • 10. Data: 2006-09-18 18:32:13
    Od: s...@z...pg.gda.pl

    Dzisiaj dwa bankomaty nie chcialy mi wyplacic 1000 , 900 a nawet 800 zl
    - jutro musze sprawdzić inne...