  • 1. Data: 2006-09-14 21:53:31
    Temat: lukas e-konto prowizja
    Od: "c-kasky" <c...@z...net>

    witam
    jakos sie pogubilem,
    za przelewy internetowe z e-konta czyli tzw e-bank w lukasie do innych
    bankow obowiazuje prowizja ?
    bo chyba mam jakies sprzeczne informacje

    c-kasky

  • 2. Data: 2006-09-14 22:06:37
    Temat: Re: lukas e-konto prowizja
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "c-kasky" wrote in message

    > jakos sie pogubilem,
    > za przelewy internetowe z e-konta czyli tzw e-bank w lukasie do innych
    > bankow obowiazuje prowizja ?

    Przelewy na rachunki w innych bankach:
    a) złożone przez LUKAS e-Bank - 0zł
    b) złożone przez LUKASlinię - 2zł
    c) złożone w placówce bankowej - 5zł

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-16 09:14:06
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przelewy na rachunki w innych bankach:
    > a) złożone przez LUKAS e-Bank - 0zł
    > b) złożone przez LUKASlinię - 2zł
    > c) złożone w placówce bankowej - 5zł

    To znam z cennika ale nie z historii rachunku, 2zl prowizji mam na
    wszystkich operacjach tego typu.
    Trzeba sie wybrac do placowki na wyjasnienia.

    c-kasky

  • 4. Data: 2006-09-18 07:33:46
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    c-kasky wrote:
    > Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To znam z cennika ale nie z historii rachunku, 2zl prowizji mam na
    > wszystkich operacjach tego typu.
    > Trzeba sie wybrac do placowki na wyjasnienia.

    Może wykryli że łączysz się do Internetu przez modem więc skasowali cię
    za połączenie telefoniczne ;-D

    MSPANC

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 5. Data: 2006-09-20 22:39:33
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "c-kasky" <c...@i...net.pl> napisał(a):

    > To znam z cennika ale nie z historii rachunku, 2zl prowizji mam na
    > wszystkich operacjach tego typu.
    > Trzeba sie wybrac do placowki na wyjasnienia.

    A nie zaznaczałeś, że chcesz płatne 2zł potwierdzenie do domu?
    Co masz w opisie przy tej prowizji?

    Pozdrawiam,
    Piterson