  • 1. Data: 2006-09-14 18:27:23
    Temat: [mBank] termin wysłania harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego
    Od: "Istvan" <chs(malpa)o2(kropka)pl>

    Witam!

    Dostałem właśnie harmonogram spłaty (chronologicznie drugi z kolei). Data nadania w
    UPP Łódź 2 - 11 września 2006. Data wygenerowania harmonogramu - 10 sierpnia 2006.
    Oczywiście w dniu dzisiejszym harmonogram to makulatura, bo zmieniło sie znowu
    oprocentowanie i raty są już wyższe. Przez miesiąc pismo się poniewierało po różnych
    biurkach, zanim ktoś to skierował do wysyłki. W zasadzie mi to zwisa, bo widzę
    wysokość rat przez Internet, ale to pokazuje porządek wewnątrz banku.

    Pozdrowienia,
    Istvan

  • 2. Data: 2006-09-15 08:20:54
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    Internet, ale to pokazuje porządek wewnątrz banku.

    To Twoje to małe miki :),

    Ja spłacam kredyt w Multi od 07.2002 roku, a harmonogram dostałem miesiąc
    temu (dokładnie tak - po czterech latach...) przy okazji podwyżki
    oprocentowania.

    Janusz