  • 21. Data: 2005-05-06 13:30:11
    Temat: Re: konto w Szwajcarii- przez internet ?
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Christophoros wrote:

    > Dziękuję uprzejmie ;)
    > .... żeby zaraz leń. Nie wiedziałem, że tak można w tych góglach, czy cóś.

    Przyda Ci sie: http://www.google.pl/intl/pl/help/operators.html
    Zdizwilbys sie jak latwo mozna znalezc 'valid credit card number' przy
    uzyciu powyzszej strony :)

    --
    Franz

  • 22. Data: 2005-05-07 21:04:21
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Franz" <f...@T...fiut.org> wrote in message

    > Swoja droga ta Szwajcaria to mit straszny jest :)
    > Jest pare fajnych bankow na Gibraltarze, Jersey a nawet blizej a ludziska
    > sie pchaja jakby w tych bankach jakies zlote zegarki dawali :))

    Jak masz konto w X w jakimś kraju, to jak zadzwoni kolega z banku X w innym
    kraju, to:
    a.) bank X udzieli koledze informacji
    b.) bank X nie udzieli informacji, ale da do zrozumienia
    c.) bank X nie udzieli informacji, bo powie, że nie może

    W Szwajcarii to jest c.) i nie ma dyskusji. I myślę, że dlatego.

    --
    Pozdrawiam!

    Artur Adam Surowiec
    surowiec at e.pl