  • 11. Data: 2013-10-10 00:19:32
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2013 21:59:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja
    > aktywnosc przeniosłem do innego banku...

    Naprawdę sądzisz że kiedykowlwiek? :)
    Przecież w każdym banku trąbią o 'pozyskiwaniu nowych klientów', jeszcze
    nie słyszałam o akcji 'zatrzymywania starych'.

    > Alior jest ładny, spokojny.
    > Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego bąka?

    Meritum - Proste Konto Osobiste.
    Na razie darmowe bez żadnych warunków, karta bez pay passa, wszystkie
    bankomaty w Polsce za free.
    Serwis - wygląd na pierwszy rzut oka dość toporny i chaotyczny, ale (jak
    dla mnie) zadziwiająco intuicyjny - jakoś dałam radę bez dzwonienia na
    112 ;) Wygodna jest możliwość grupowania odbiorców.

    Konto miało pełnić fukcję tylko portmonetki, ale przeniosłam się już do
    niego z większością przelewów.
    Wady ma, a jakże: serwery dość wolne, onlajnowość zdaje się tylko do
    19-tej, dla stałego odbiorcy nie można zadefiniować domyślnej kwoty i
    treści przelewu (albo nie znalazłam).

    Logowanie hasłem maskowanym, potwierdzanie SMSem bezpłatnie lub płatnym
    tokenem.
    Demo jest, można popatrzeć.

    Do takich podstawowych zastosowań, do jakich zwykłam używac banku, jak
    dla mnie w tej chwili jest (prawie) idealne.

    Na przynętę dla nowych dają w tej chwili 4% na lokacie trzymiesięcznej,
    do 10000 zł.

    --
    Imka

  • 12. Data: 2013-10-10 01:13:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-09 23:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Alior jest ładny, spokojny.
    > Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego bąka?

    Aliora i Getin (bodajże) ma przejąć ZUS.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-10-10 01:24:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-09, pwz <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć
    > od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...

    A napisali, że stracisz dostęp do starego interfejsu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2013-10-10 06:54:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > A napisali, że stracisz dostęp do starego interfejsu?

    Tego nie wiem. Ale nie wykluczam tego, że kiedyś odetną.
    W zasadzie w mbanku korzystam tylko z maklera
    i to są operacje - kilka razy w roku, więc mogę się przenieść.
    Nie wiem tylko czy za te cenę da się gdziekolwiek.

  • 15. Data: 2013-10-10 07:19:24
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-09 22:30, WOJO pisze:
    > O ile się nie mylę, to możesz łączyć się IE8 na starych zasadach.
    > Dopiero IE9, iE10 i IE11 mają możliwość korzystania z "piękna" i
    > "nowoczesności"
    > A jak ktoś nie jest leniwy, tylko konserwatywny, to co ma zrobić? :)
    > WOJO

    A ja pamiętam zdanie pewnego mojego "mistrza" z dawnych czasów, że
    dobrze napisany interface www powinien poprawnie działać pod lynxem. I
    podpisuję się pod tym wszystkimi nogami (i ogonem, jak na dinozaura
    przystało).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 16. Data: 2013-10-10 09:41:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-10, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Tego nie wiem. Ale nie wykluczam tego, że kiedyś odetną.

    Ja miałem podobne wątpliwości z Multi, więc porozmawiałem sobie
    z pracownikiem na temat. Podobno "na tą chwilę" polityka jest taka
    koszt "utrzymania" starych interfejsów jest dla nich minimalny.
    więc póki co jak ktoś używa, to będzie mógł używać, oni tego nie
    odetną. Mogą natomiast odciąć stary interfejs po dłuższym okresie
    nieaktywności.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2013-10-10 09:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Naprawdę sądzisz że kiedykowlwiek? :)
    > Przecież w każdym banku trąbią o 'pozyskiwaniu nowych klientów', jeszcze
    > nie słyszałam o akcji 'zatrzymywania starych'.

    Nie zalezy mi jakos specjalnei bo zdaje sie sobie sprawe ze starego
    interfejsu nie zatrzymaja jako alternatynwy po tym, jak powiedzieli mi ze
    zauwazonych błędow starym (pojawiły sie po włączeniu nowego) juz nie beda
    naprawiać.

> [...]
    > Wady ma, a jakże: serwery dość wolne, onlajnowość zdaje się tylko do
    > 19-tej, dla stałego odbiorcy nie można zadefiniować domyślnej kwoty i

    No to dla mnie odpada.
    Tytuł przelewu - podstawa.
    Wolne serwery - odpada.
    Onlinowośc - tu by pewnie nie było tragedii ale w sumie też dziwne.

    > Logowanie hasłem maskowanym, potwierdzanie SMSem bezpłatnie lub płatnym
    > tokenem.
    > Demo jest, można popatrzeć.

    Papatrze, jak naprawią funkcjonalnosc o której piszesz powyzej.
    :)

> [...]
    > dla mnie w tej chwili jest (prawie) idealne.
    >
    > Na przynętę dla nowych dają w tej chwili 4% na lokacie trzymiesięcznej,

    Bawią mnie takie oferty.
    Pół procenta wiecej i to jeszcze ograniczone do smiesznej kwoty 10.000.
    Czyli daja jakies 40zl wiecej niz konkurencja w standardowej ofercie!
    hihihihi

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 19. Data: 2013-10-10 09:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Aliora i Getin (bodajże) ma przejąć ZUS.

    Brzmi to troche animkowo....
    Jakies potwierdzenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 18. Data: 2013-10-10 09:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A napisali, że stracisz dostęp do starego interfejsu?

    Nie oszukujmy sie.
    Juz mi oficjalnie powiedzieli, ze błedów w starym interfejsie nie beda
    naprawiać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 20. Data: 2013-10-10 10:10:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-10, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Nie oszukujmy sie.
    > Juz mi oficjalnie powiedzieli, ze błedów w starym interfejsie nie beda
    > naprawiać...

    Bo nie będą. Ale z tego co ja słyszałem, to na razie to "zostawią"
    jak jest i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl