  • 41. Data: 2013-10-14 09:56:38
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-10 17:00, Budzik pisze:
    > Najgorzej jak ktos zus z pzu myli...
    Czepiacie się. Przecież od zawsze wiadomo, że p jest blisko s, a
    kolejność się każdemu może poprzestawiać :->

    Maciek

  • 42. Data: 2013-10-14 10:14:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-09 22:19, Imka pisze:
    > Pokazałam kiedyś stronę znajomemu spoza granic. Powiedział, że wygląda
    > jak strona supermarketu...
    A zgłoszony został problem błędnego przekierowania na stronę jakiegoś
    ludowego rzemiosła, czy innej cepelii? Jak się nie dowiedzą, to pewnie
    nic z tym nie zrobią ;-)

    Maciek

  • 43. Data: 2013-10-15 22:28:29
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Osobnik posiadający mail x...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zapewne wyjdzie w praniu ale na pierwszy rzut oka bardzo ładnie i
    > czytelnie.
    > Czy normalne konto działa równiez szybko jak ta wersja testowa?

    No aż tak szybko to nie, ale różnica nie jest duża.

    --
    Grzexs