  • 1. Data: 2013-10-09 08:48:53
    Temat: Getin Online - konto Tanie zakupy
    Od: ls <l...@w...pl>

    Hej,
    8 X pojawila sie "oplata za obsluge karty" 3.99zl.
    Nie bylo tego wczesniej.
    O co tu chodzi?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-10-09 10:44:03
    Temat: Re: Getin Online - konto Tanie zakupy
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 09-10-2013 08:48, ls pisze:
    > Hej,
    > 8 X pojawila sie "oplata za obsluge karty" 3.99zl.
    > Nie bylo tego wczesniej.
    > O co tu chodzi?

    O opłatę zgodna z tabela prowizji i opłat, nie miałeś wcześniej bo
    widocznie dopiero założyłeś konto i nie było pełnego miesiąca

  • 3. Data: 2013-10-10 07:39:53
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 9 października 2013 10:44:03 UTC+2 użytkownik boa napisał:

    > O opłatę zgodna z tabela prowizji i opłat, nie miałeś wcześniej bo
    > widocznie dopiero założyłeś konto i nie było pełnego miesiąca

    Racja - przez przedluzona karencje zdazylem zapomniec, ze taka oplata jest :|

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-10-10 08:46:14
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    a propo:
    wpłynęła już ci może premia?? Pytam się, bo dzisiaj powinienem dostać
    pierwszy zwrot, a za paliwo już dali z samego rana

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-10-10 11:14:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 08:46:14 UTC+2 użytkownik lolekanabolek
    napisał:
    > a propo:
    > wpłynęła już ci może premia?? Pytam się, bo dzisiaj powinienem dostać
    > pierwszy zwrot, a za paliwo już dali z samego rana

    Tak, zarowno w GUP, jak i GO premia juz jest :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2013-10-10 12:19:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-10-10 11:14, ls pisze:

    > Tak, zarowno w GUP, jak i GO premia juz jest :)

    U mnie też już jest, w tanich zakupach niestety tylko 42 zeta i za nic
    na świecie nie mogę się doliczyć, które sklepy mają inny koc MCC

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-10-10 15:26:15
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 12:19:55 UTC+2 użytkownik lolekanabolek
    napisał:

    > U mnie też już jest, w tanich zakupach niestety tylko 42 zeta i za nic
    > na świecie nie mogę się doliczyć, które sklepy mają inny koc MCC

    Jest troche loteria: teoretycznie honoruja cukiernie, a za pewna cukiernie mi nie
    zwrocili.
    Dlatego teraz karta GO place tylko w sprawdzonych w poprzednich miesiacach miejscach

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-10-11 07:44:40
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-10-10 15:26, ls pisze:

    > Jest troche loteria:
    w końcu to koń ze stajni Leszka, więc nie powinno dziwić

    > teoretycznie honoruja cukiernie, a za pewna cukiernie mi nie zwrocili.
    > Dlatego teraz karta GO place tylko w sprawdzonych w poprzednich miesiacach
    miejscach
    też myślałem, że wrzucę sobie operację do excela i metodą eliminacji
    wyłonie niehonorowane sklepy. Niestety, nie mogę znaleźć takiej
    kombinacji ;-(( Nie wiem jak oni to policzyli

    --
    pozdrawiam
    Marcin