    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: kolejny krok bąka
    Date: Thu, 10 Oct 2013 09:41:41 +0200

    On 2013-10-10, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Tego nie wiem. Ale nie wykluczam tego, że kiedyś odetną.

    Ja miałem podobne wątpliwości z Multi, więc porozmawiałem sobie
    z pracownikiem na temat. Podobno "na tą chwilę" polityka jest taka
    koszt "utrzymania" starych interfejsów jest dla nich minimalny.
    więc póki co jak ktoś używa, to będzie mógł używać, oni tego nie
    odetną. Mogą natomiast odciąć stary interfejs po dłuższym okresie
    nieaktywności.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl