  • 1. Data: 2013-10-09 21:37:59
    Temat: lokata 5.2% w Expanderze
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    znalazłem ogłoszenie w sieci, zadzwoniłem i się umówiłem na spotkanie

    oferta ponoć mocno limitowana, 100-150kzł na 1 miesiąc na 5,2%
    lokata jest zakładana w Meritum (ale spotkanie jest w Ex)

    dowiedziałem się, że aby skorzystać MUSZĘ zobowiązać się przelać po
    zakończeniu lokaty kasę na jakąś strukturę, której warunki jeszcze nie
    są znane!

    na szczęście nie jest to automat + nie podpisuje się żadnego papieru, że
    z tej opcji się skorzysta

    dlatego jeżeli ktoś chciałby taką lokatę to warto się umówić i zgodnie
    twierdzić, że na pewno później skorzysta się z tego "super" produktu

    lokata jest oczywiście nieodnawialna, a klient ma przecież prawo zmienić
    zdanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-10-10 07:16:13
    Temat: Re: lokata 5.2% w Expanderze
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-09 21:37, RobertS pisze:
> [...]
    >
    > dowiedziałem się, że aby skorzystać MUSZĘ zobowiązać się przelać po
    > zakończeniu lokaty kasę na jakąś strukturę, której warunki jeszcze nie

    Gdyby to napisał ktoś inny, to skomentowałbym "krzyżyk na drogę,
    jeleniu". Ale w Twoim przypadku cierpliwie poczekam na relację ze
    spotkania. Napomnę Cię tylko (pewno niepotrzebnie): czytaj bardzo
    dokładnie co podpisujesz i przedtem sfotokopiuj na wszelki wypadek. I
    nie daj sobie wmówić, że nie wolno Ci tego zrobić. Potem oczywiście
    wrzuć w neta... ;)

    150k * (5.2 - 3)% / 12 = 275zł. Nie wiem, czy warto się szarpać, choć
    my-tu i półgroszówkowe szarpania przerabialiśmy...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-10-10 08:18:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > 150k * (5.2 - 3)% / 12 = 275zł. Nie wiem, czy warto się szarpać, choć
    > my-tu i półgroszówkowe szarpania przerabialiśmy...

    generalnie masakra, miałem podpisać, że zapoznałem się z załącznikiem,
    którego gość mi nie dał, bo nie miał

    miałem się zobowiązać do czegoś o czym nie było ani słowa w regulaminie
    promocji, co więcej najpierw miałem się zobowiązać a dopiero później
    miałem się dowiedzieć co to dokładnie jest, co chwilę powoływał się na
    "wewnętrzne procedury"

    naprawdę byłem w szoku

    podobne lokaty były/są w Noblu w Lion's Banku, ale tam wystarczyło
    wysłuchać o produktach dodatkowych i na koniec (jak klient nie był
    zainteresowany) to dostawał lokatę

    więc jak ktoś ma 100-150kzł wolnych środków, które chce przechować na
    lokacie przez miesiąc to ww. oferta może być ciekawa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-10-10 10:12:15
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    No to zaraz: piszesz, że "masakra" a na koniec że oferta może być ciekawa?
    Czy chodziło Ci o ciekawe alternatywne oferty w Noblu i Lion's?

    W Lion's już byłem, więc zastanawiam się nad tym Meritumowym wynalazkiem.
    Podpisałeś czy się wycofałeś?

  • 5. Data: 2013-10-10 10:18:04
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Jeszcze istotna informacja: oferta jest tylko dla osób, które nie korzystały z
    produktów expandera.

    Ja już podobną lokatę meritumową w expanderze zakładałem więc odpadam.

  • 6. Data: 2013-10-10 11:28:12
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > promocji, co więcej najpierw miałem się zobowiązać a dopiero później
    > miałem się dowiedzieć co to dokładnie jest, co chwilę powoływał się na

    Nie dziwię się, przecież to jest jawne łamanie prawa. Warto by coś
    takiego nagrać (chyba dobry temat do programu typu "Uwaga!").

  • 7. Data: 2013-10-12 17:28:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :
> [...]
    > promocji, co więcej najpierw miałem się zobowiązać a dopiero później
    > miałem się dowiedzieć co to dokładnie jest, co chwilę powoływał się na

    Niech ktoś pójdzie z magnetofonem i to nagra, pliiiisss...
    Będzie niezła zadyma z tego :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2013-10-12 18:47:07
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu sobota, 12 października 2013 17:28:36 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Niech ktoś pójdzie z magnetofonem i to nagra, pliiiisss...
    >
    > Będzie niezła zadyma z tego :-)

    Byłem w piątek, wniosek wypełniony i żadnych kosmicznych zobowiązań do tego nie
    podpisywałem. Mówili o jakiejś strukturze, która startuje w listopadzie, ale bardzo
    ogólnikowo i bez szczegółów. Nikt do niczego nie zmuszał - z resztą od razu
    wspomniałem, że struktury mnie nie interesują.

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2013-10-12 21:43:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    ogólnikowo i bez szczegółów. Nikt do niczego nie zmuszał - z resztą od razu
    wspomniałem, że struktury mnie nie interesują.

    no to trafiłeś na jakiegoś mało upierdliwego doradcę, mnie się trafił
    jakiś nawiedzony

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-10-13 00:08:33
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > no to trafiłeś na jakiegoś mało upierdliwego doradcę, mnie się trafił
    > jakiś nawiedzony
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    ale nie piszesz źle o konkurencji, prawda? z innych postów wynika że
    pracujesz w banku należącycm do grupy LC, czyli jakby nie patrzeć
    konkurencji dla lokat, struktur itd.