  • 1. Data: 2013-10-09 08:27:41
    Temat: bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Ale ja z wklejką:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/dob_FC8fm_w0M5
    QoD2luNJn7jvRQrOhAM_Xu88L_X8Y?feat=directlink

    Tzn przysyłają papierem. Powyższy link prowadzi do fotokopii. OCR-ować
    już mi się nie chciało.

    W skrócie:
    Dostaniesz co miesiąc 50zł przez 10 m-cy pod war.:
    - co najmniej 1kpln z wynagrodzenia/emerytury
    - 300zł kartą (nie wiem, czy łapią się "płazy" itp, bo na KK BZWBK nie
    łapią się)
    - 3 przelewy internetowe

    dod. +200 za miesiąc-w-miesiąc powyższe oraz choćby jedno PZ.

    Nie wiem czy warto. Po tych 10 m-cach trza byłoby znów coś zamykać.
    Na razie, jeśli bgż nie sq.wi się bardziej, to jest do wytrzymania i nie
    ma ograniczenia, że tylko 10 m-cy. Choć nie wiedzieć co będzie, jeśli
    pekaosa kupi bgż.
    Mille i EB pójdą do likwidacji, to zrobiłoby się miejsce dla tego bzwbk,
    ale nie wiem, czy ZUS zechce podzielić emeryturę na dwa przelewy.
    Sprawdzał ktoś?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-09 09:14:51
    Temat: Re: bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Tzn przysyłają papierem. Powyższy link prowadzi do fotokopii. OCR-ować
    > już mi się nie chciało.

    miales jakies relacje z bankiem i nie zastrzegles danych osobowych pozniej czy
    nie wycofales zgod marketingowych? Te promocje byly dla nowych klientow a skads
    o Tobie musieli wiedziec?

  • 3. Data: 2013-10-10 12:31:26
    Od: pws <p...@g...com>

    Ja bym wziął i się nie zastanawiał ani sekundy. Z tym, że jestem aktualnie klientem
    banku, więc dla mnie raczej takiego czegoś nie wyślą... Z drugiej strony trochę
    dziwne, że aż to specjalnie Tobie wysłali - przecież te konto reklamują już
    praktycznie wszędzie. Ale widać, że każdy nowy klient się dla nich liczy.

    Podejrzewam, że więcej niż rok temu byłeś u nich klientem, bo taki właśnie jest
    warunek w "Nawet 700..." (nie być klientem przez ostatni rok).

    Dodatkowo konto otworzył bym z polecenia - ja mogę Cie polecić, napisz na pws (małpa)
    onet (.)pl - zyskasz wtedy dodatkowe 50 zł lub 200, jeśli otworzysz jeszcze kk i
    limit w koncie.

    PS. Zdjęcie na picasie nie działa.

  • 4. Data: 2013-10-10 18:48:22
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-10 12:31, pws pisze:
> [...]
    >
    > Podejrzewam, że więcej niż rok temu byłeś u nich klientem, bo taki właśnie jest
    warunek w "Nawet 700..." (nie być klientem przez ostatni rok).

    Mam u nich KK od kilkunastu lat i pewno dlatego wysłali. ROR nie miałem
    nigdy.

    > Dodatkowo konto otworzył bym z polecenia - ja mogę Cie polecić, napisz na pws
    (małpa) onet (.)pl - zyskasz wtedy dodatkowe 50 zł lub 200, jeśli otworzysz jeszcze
    kk i limit w koncie.

    Tnx. Rozważę, jeśli się zdecyduję. Zależy od tego, czy można coś ukręcić
    u płaza, bo rzeczywistych zakupów za 300zł/mies kartą raczej nie
    wyrobię. Na KK wytargowałem 3% MB supermarkety+benzyna i raczej staram
    się płacić głównie tą kartą.

    > PS. Zdjęcie na picasie nie działa.

    SOA#1.
    Sprawdziłem z FF i IE nie będąc nigdzie zalogowanym i działa. Może coś
    chwilowo było nie-tak.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-10-10 19:58:25
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 18:48:22 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Mam u nich KK od kilkunastu lat i pewno dlatego wysłali. ROR nie miałem
    > nigdy.

    To świetnie, że nie miałeś konta - gdybyś miał w ciągu ostatniego roku, to wykluczył
    byś się i z "700" i z polecenia.

    > Tnx. Rozważę, jeśli się zdecyduję. Zależy od tego, czy można coś ukręcić
    > u płaza, bo rzeczywistych zakupów za 300zł/mies kartą raczej nie
    > wyrobię.
    Można, czytałem w komentach na LS i na grupie, że ludzie właśnie tak wyrabiali limity
    - w końcu tutaj nie ma żadnych zastrzeżeń co do MCC, jak np. w "Rozsądnym Aliorze"
    czy "Tanim GO".

    Na KK wytargowałem 3% MB supermarkety+benzyna i raczej staram
    > się płacić głównie tą kartą.
    To chyba ich standardowa procedura utrzymania... :)

    > SOA#1.
    > Sprawdziłem z FF i IE nie będąc nigdzie zalogowanym i działa. Może coś
    > chwilowo było nie-tak.

    Ja mam ciągle:
    "500 INTERNAL_SERVER_ERROR
    Nie można przetworzyć prośby."

    Ale na samym początku, chyba za pierwszym razem, zadziałało.

  • 6. Data: 2013-10-10 19:59:49
    Od: pws <p...@g...com>

    > Ja mam ciągle:
    > "500 INTERNAL_SERVER_ERROR
    > Nie można przetworzyć prośby."
    > Ale na samym początku, chyba za pierwszym razem, zadziałało.

    Już działa - wystarczyło się zalogować do mojej picasy :)

  • 7. Data: 2013-10-11 12:02:12
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeszcze co do dzielenia emerytury, to chyba raczej nic z tego nie będzie. W ZUSie to
    pewnie leci z automatu jakimś systemem, który najprawdopodobniej nie toleruje takiego
    dzielenia - to nie pani księgowa z pracy, z którą można się dogadać...

    Ale możesz zapytać o coś takiego albo przez formularz albo telefonicznie na
    infolinii. http://pue.zus.pl/generalquery;jsessionid=36F6D68CC4
    291B77388F7224B4A385F4.node1

    Myślę jednak, że liczyć się będą własne przelewy z tytułem "wynagrodzenie za miesiąc
    XYZ" czy nawet "emerytura", aczkolwiek na 100% tego nie gwarantuję.

    Co to BGŻ, to na razie jest znośnie, ale kto wie, co będzie, kiedy jego sprzedaż
    dojdzie do skutku... W EB obecnie jest całkiem niezła promocja kart NFC, ale to już
    dużo więcej komplikacji niż w WBK.
    http://livesmarter.pl/eurobank-650-zl-za-platnosci-t
    elefonem-nfc/