  • 1. Data: 2009-02-18 19:01:03
    Temat: killer a stary dowod
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    Witam

    Chce sobie zalozyc killera, acz w banku z ktorego bede robil przelew sa dane
    jeszcze ze starego dowodu ?
    Reszta danych oczywiscie sie zgadza, a w przelewach w informacji o nadawcy
    nie ma numeru dowodu.
    Chyba ze oni jakos to inaczej weryfikuja.

    Zatem czy uda mi sie zalozyc lokate, czy pocztowy to odrzuci ????
    I co to jest numer RTLO ?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-02-18 20:05:51
    Temat: Re: killer a stary dowod
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-18, Krzysiek <k...@v...pl> wrote:

    > Chce sobie zalozyc killera, acz w banku z ktorego bede robil przelew sa dane
    > jeszcze ze starego dowodu ?

    To zmień te dane. "Stare" dowody już dawno przestały być aktualne.
    Większość banków albo poprosi o numer nowego, albo o jego skan/ksero.

    > Reszta danych oczywiscie sie zgadza, a w przelewach w informacji o nadawcy
    > nie ma numeru dowodu. > Chyba ze oni jakos to inaczej weryfikuja.

    Nie ma tam dowodu, co najwyżej adres zameldowania i to bym radził
    sprawdzić.

    > Zatem czy uda mi sie zalozyc lokate, czy pocztowy to odrzuci ???

    99.999% że się uda.

    > I co to jest numer RTLO ?

    Zapewne jakiś skrót w Pocztowym? Może nawet tam wyjaśniony, zobaczmy:
    www.pocztowy.pl/pdf/regulamin_rtlo_elektr.pdf

    Hint:
    Bank Pocztowy.
    *R*egulamin otwierania lokat i rachunków
    *T*erminowych
    *L*okat
    *O*szczędnościowych.

    Nie przeczytałeś nawet regulaminu lokaty którą chcesz założyć?

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 3. Data: 2009-02-18 20:37:12
    Od: "Krzysiek" <k...@v...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrngpoqgv.188.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

    > 99.999% że się uda.

    od dzieki

> [...]
    >
    > Hint:
    > Bank Pocztowy.
    > *R*egulamin otwierania lokat i rachunków

    skrot rtlo nie jest wyjasniony wprost w regulaminie moge jedynie sie
    domyslac.
    ale jaki sens ma zatem zwrot "numer RTLO" ? numer regulaminu... ???

    dzieki za szybki odpis

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-02-18 21:04:45
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gnhrg8$90t$1@news.onet.pl, *Krzysiek* wrote:
> [...]

    > domyslac.
    > ale jaki sens ma zatem zwrot "numer RTLO" ? numer regulaminu... ???

    Rachunek Terminowych Lokat Oszczednosciowych.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."