  • 1. Data: 2009-02-18 15:32:42
    Temat: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-02-18 15:52:44
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    > Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    To jednak sprzedają ? Bo obstawiałem, że to była tylko interwencja
    werbalna :)
    --
    Slaw

  • 3. Data: 2009-02-18 15:54:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    > Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    Niech sie rzad nie wtraca do rynku bo mi zarobek psuje.

  • 4. Data: 2009-02-18 15:56:28
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:gnh9mu$9i5$1@inews.gazeta.pl

    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    > Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    Pogratulujmy ludziom w rządu, którzy jako jedyni wiedzą co dla gospodarki i
    ludzi jest dobre :)

  • 5. Data: 2009-02-18 16:07:56
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    napisał w wiadomości news:gnh9mu$9i5$1@inews.gazeta.pl...

    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    > Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    no niech donaldowi już będzie: 5 groszy.

    tyle zaobserwowałem kilka minut po godzinie 12 porównując kursy z poznańskich
    kantorów. jak by nie było: niedużo, i nie wiadomo na jak długo? (znaczy:
    krótko?)

  • 6. Data: 2009-02-18 16:25:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Końrad N.S. wrote:

    > no niech donaldowi już będzie: 5 groszy.
    >
    > tyle zaobserwowałem kilka minut po godzinie 12 porównując kursy z
    > poznańskich kantorów. jak by nie było: niedużo, i nie wiadomo na jak
    > długo? (znaczy: krótko?)

    Rynek zassa ta forse z wielka checia, waluty juz odbijaja.
    Sa tez plusy: wymienimy Euro po dobrym kursie ;)

    --
    in

  • 7. Data: 2009-02-18 16:43:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    napisał w wiadomości news:gnh9mu$9i5$1@inews.gazeta.pl...
    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    wg mnie złotówka kosztuje teraz zamiast 5 zł 4,79 więc różnica spora

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-02-18 17:17:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gnh9mu$9i5$1@inews.gazeta.pl...
    > Sukces!! Rząd polski sprzedaje (dodrukowywane w Europie?)
    > euro -- złoty natychmiast umocnił się, i to aż o 03 grosze!!
    > Tak podaje właśnie teraz radio RMF FM. :)

    Gdy piec lat temu EUR kosztowalo 4.95zl nikt nie robil zamieszania, rzad sie
    tym nie zajmowal i nie bylo problemu. \Walka z rynkiem na dluzsza mete nic
    nie da. Efekty moga byc przez pare tygodni, a potem powrot na wyzsze
    poziomy. Naplywajace coraz gorsze dane z gospodarki nie beda sprzyjac
    umocnienu PLN.

  • 9. Data: 2009-02-18 17:34:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-18, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nie da. Efekty moga byc przez pare tygodni, a potem powrot na wyzsze
    > poziomy. Naplywajace coraz gorsze dane z gospodarki nie beda sprzyjac

    IMVVHO zamieszanie jest z powodu tempa zmian, a nie samych zmian.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-02-18 17:35:44
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdy piec lat temu EUR kosztowalo 4.95zl nikt nie robil zamieszania, rzad
    > sie tym nie zajmowal i nie bylo problemu.

    Nie jest chyba problemem sam poziom kursu. Problemem jest dynamika zmian
    (gospodarka jest zbyt mało elastyczna by się do tego dostosować).

    > Walka z rynkiem na dluzsza mete nic nie da.

    To jest taka mantra typu "ucinaj w porę straty, pozwalaj zyskom rosnąć".
    Rzeczywista treść tego stwierdzenia jest prawie żadna. Poza tym to nie jest
    żadna walka z rynkiem. Zamiast powiększać rezerwę dewizową NBP część środków
    idzie od razu na rynek i już. Parę milionów EUR rzucili i zobacz jaka
    reakcja.

    > Efekty moga byc przez pare tygodni, a potem powrot na wyzsze poziomy.
    > Naplywajace coraz gorsze dane z gospodarki nie beda sprzyjac umocnienu
    > PLN.

    Różnie to może być. :)

    marekz