  • 1. Data: 2009-02-18 17:36:21
    Temat: Poparłem rząd interweniując na rynku
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    i też interwencyjnie sprzedałem kilka euro.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-02-18 18:09:33
    Temat: Re: Poparłem rząd interweniując na rynku
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jan Werbiński napisal(a):

    > i też interwencyjnie sprzedałem kilka euro.

    ja kupiłem w niemcowni żel do mycia za euro, czy to interwencja?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2009-02-18 18:11:42
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > ja kupiłem w niemcowni żel do mycia za euro, czy to interwencja?

    Chłopie, zaburzyłes wolny rynek, będą ci to tygodniami wypominać!

    marrekz

  • 4. Data: 2009-02-18 18:51:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 18 Lut, 19:09, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > ja kupiłem w niemcowni żel do mycia za euro, czy to interwencja?

    jeśli do prania brudnych pieniędzy, to jest paragraf na to!

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2009-02-18 19:35:17
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wiadomości news:gnhhga$q0p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >i też interwencyjnie sprzedałem kilka euro.
    > ;-)

    ja kupiłem, żeby ratować euro :) sprzedam jak będzie po 6 ;(

  • 6. Data: 2009-02-18 21:50:41
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    wiadomości news:gnhhga$q0p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    >i też interwencyjnie sprzedałem kilka euro.
    > ;-)

    moja interwencja sprzed 15 dni nic nie dała (sprzedałem 1000*4,4)

  • 7. Data: 2009-02-18 23:07:42
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Końrad N.S. wrote:
    > moja interwencja sprzed 15 dni nic nie dała (sprzedałem 1000*4,4)

    Rząd powinien zrobić zrzutkę - każdy Polak daje 1 EUR i sprzedajemy na
    rynku :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 8. Data: 2009-02-19 01:18:40
    Od: MM <n...@i...pl>

    buraxta pisze:
    > Rząd powinien zrobić zrzutkę - każdy Polak daje 1 EUR i sprzedajemy na
    > rynku :)

    40 mln? :> No to pointerweniujemy, że hej...

    --
    pzdr

  • 9. Data: 2009-02-19 12:54:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 18:36:21 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > i też interwencyjnie sprzedałem kilka euro. ;-)

    To ja pójdę jeszcze dalej. W sobotę jadę do Berlina po znajomych. Wypłacę
    z bankomatu na lotnisku euro przywiozę do kraju, dam tutaj newsa o
    interwencyjnej sprzedaży no i puszczę na rynek w poniedziałek :)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-02-19 12:58:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > To ja pójdę jeszcze dalej. W sobotę jadę do Berlina po znajomych. Wypłacę
    > z bankomatu na lotnisku euro przywiozę do kraju, dam tutaj newsa o
    > interwencyjnej sprzedaży no i puszczę na rynek w poniedziałek :)

    Tylko, że ja jestem (na razie) sporo do przodu, a Ty na paliwo stracisz. :-)